  • Data: 2014-04-23 20:38:53
    Temat: Re: pobieranie danych z oscyloskopu na PC - SIGLENT
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i udało się ...
    Ale po kolei.

    Wypożyczyłem sobie oscyloskop SGILENT 1072CML
    Szału nie ma, ale dla moich potrzeb ok, więc kupiłem sobie drugi taki (cena
    przystępna).

    Kupiłem identyczny - nowszy o rok więc z nowszą wersją oprogramowania.
    No i tu lekkie zdziwienie.

    Egz 1 : nie obsługuje standardu VISA,
    posługuje się własną biblioteką programową EasyDsoLib
    i w oparciu o nią dołożony jest program EasyScope ( jak dla mnie
    porażka)

    Egz 2: nie obsługuje biblioteki EasyDsoLib (?)
    instaluje się z zupełnie innymi sterownikami USB
    jest zgodny ze stand VISA (częściowo)
    dołączony jest program EasyScopeX - zupełnie inny niż EasyScope
    program podobnie jak jego poprzednik - porażka

    Udało mi się jednak uruchomić funkcje sterujące oscyloskopem z biblioteki
    VISA
    za pomocą C#. Działa również pobieranie danych bezpośrednio z oscyloskopu na
    komputer
    w formacie CSV :

    Source CH1 CH2
    Second Volt Volt