  • 1. Data: 2009-01-22 08:46:08
    Temat: pobor mocy i zasilacz
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    pytanko takie na szybko
    skladam kompa plyta asus p5q, w gigra ramu, e7400, dysk sataII 500 giga i
    grafika 9800gtx+
    zasilacz 400watt, dvd

    wg specyfikacji grafika w szczycie bierze 250w, procek 65w, ile bierze
    reszta?

    mam maly problem ze sklepem, ktory nie chce mi tego poskladac w calosc, bo
    twierdzi ze zasilacz jest za maly, nie jest duzy :) to fakt, ale pomojemy
    jeszcze zapas mocy mu zostanie, a oni najchetniej to by tam 600w wstawili, a
    500 to minimum

    komp nie bedzie krecony

  • 2. Data: 2009-01-22 10:21:28
    Temat: Re: pobor mocy i zasilacz
    Od: "DTP Tolek" <d...@t...com.pl>

> [...]
    > jeszcze zapas mocy mu zostanie, a oni najchetniej to by tam 600w wstawili,

    http://www.journeysystems.com/?power_supply_calculat
    or
    i setki innych miejsc w sieci.

    g u c i o

  • 3. Data: 2009-01-22 10:37:41
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 22 styczeń (prawdopodobnie czwartek), gdy o godz. 9:46 *szerszen*
    napisał(a):

    > skladam kompa plyta asus p5q, w gigra ramu, e7400, dysk sataII 500 giga i
    > grafika 9800gtx+
    > zasilacz 400watt, dvd

    Zależy jakiej jakości ten zasilacz. Ja mam AMD X2 5600+ 89W, 2GB DDR2, 9800
    GT, HDD 250GB SATA II, DVD i spokojnie daje radę stary Chieftec 360W.

    --
    To ja, Krasnal...

  • 4. Data: 2009-01-22 10:51:59
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@M...o2.pl>

    szerszen wrote:

    > wg specyfikacji grafika w szczycie bierze 250w, procek 65w, ile bierze
    > reszta?

    Na gph.benchmark.pl piszą, że ~141W i jakoś bardziej bym temu uwierzył.

    --
    bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
    szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo

  • 5. Data: 2009-01-22 14:35:51
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@M...o2.pl>

    BrunoN Bluthgeld wrote:

    > Na gph.benchmark.pl piszą, że ~141W i jakoś bardziej bym temu uwierzył.

    Znaczy, że grafika tak robi. Rzecz jasna.

  • 6. Data: 2009-01-22 14:56:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" <b...@M...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy, że grafika tak robi. Rzecz jasna.

    no coz, poczytujac pewien artykul i po skorzystaniu z kilku kalkulatorow
    poboru mocy, wychodzi na to że jednak mam racje, a sklep dmucha na zimne,
    ech
    nicto, bede sobie musial klamota sam poskladac, mam tylko nadzieje ze
    wszystko bedzie sprawne i obejdzie sie bez kolejnych wizyt

  • 7. Data: 2009-01-22 19:16:10
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "szerszen" napisał:
> [...]
    > duzy :) to fakt, ale pomojemy jeszcze zapas mocy mu zostanie, a oni
    > najchetniej to by tam 600w wstawili, a 500 to minimum

    ja pie*** do czego to doszło żeby komp żarł 0.5kW, przecież tyle bo bierze
    warsztatowa wiertarka stołowa, albo mała tokarka, co za czasy:O(a prunt ma
    podrożeć:O)

  • 8. Data: 2009-01-23 18:31:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    > ja pie*** do czego to doszło żeby komp żarł 0.5kW, przecież tyle bo bierze
    > warsztatowa wiertarka stołowa, albo mała tokarka, co za czasy:O(a prunt ma
    > podrożeć:O)

    Weź się uspokój.

  • 9. Data: 2009-01-23 21:18:16
    Od: venioo <v...@p...fm>

    gargamel pisze:

    > ja pie*** do czego to doszło żeby komp żarł 0.5kW, przecież tyle bo
    > bierze warsztatowa wiertarka stołowa, albo mała tokarka, co za czasy:O(a
    > prunt ma podrożeć:O)

    to pomysl sobie ze sa zasilacze 1KW :)
    a takie potrojne SLi to musi byc masakra, do tego nie zapomnij doliczyc
    pradu pobieranego przez: monitor, system glosnikow, drukarke, cotam
    jeszcze kto ma. ostatnio jak o tym pomyslalem, to az sie przerazilem :D

    --
    venioo

  • 10. Data: 2009-01-25 10:09:07
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > to pomysl sobie ze sa zasilacze 1KW :)
    > a takie potrojne SLi to musi byc masakra, do tego nie zapomnij doliczyc
    He he he, to sobie kup i podłącz taki przenośny licznik prądu pod kabel
    którym ciągniesz cały zestaw łącznie z głośnikami monitorem i drukarką to Ci
    włosy dęba staną ;)))