  • 1. Data: 2009-01-22 08:56:34
    Temat: Hasee Q540S czyli laptop biedronkowy raz jeszcze...
    Od: w...@g...com

    Witam,

    Zauważyłem w ofercie Selgrosa laptop Hasee Q540S (Celeron 2 GHz / 512
    RAM / 80 GB HDD / Combo)- co ciekawe, o ile w Biedronce kosztował 999
    PLN, to teraz już tylko 791,78, więc albo potaniał, albo różnica to
    cena dołączanego wcześniej Kubuntu ;)

    Pytanie do użytkowników tego cuda - jak wygląda poziom hałasu i czas
    pracy baterii?

    Pytanie do serwisantów - czy od czasu pojawienia się tego cuda
    przybyło wam pracy?

    Pozdrawiam

    Gluś

  • 2. Data: 2009-01-22 16:26:11
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ja kupilem acera z biedronki na celeronie M za 888zł z Vista Basic, 2
    miesiace dziala bez problemu. :-)

  • 3. Data: 2009-01-22 17:07:11
    Od: w...@g...com

    On 22 Sty, 17:26, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    > Ja kupilem acera z biedronki na celeronie M za 888zł z Vista Basic, 2
    > miesiace dziala bez problemu. :-)

    Przerwałeś opowieść w najlepszym momencie...
    Co było dalej?!?

    W.B.

  • 4. Data: 2009-01-22 21:15:44
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-22 18:07, Użytkownik w...@g...com napisał:

    > Przerwałeś opowieść w najlepszym momencie...
    > Co było dalej?!?

    Z uwagi na piękne i szybkie działanie tak mało wymagającego systemu
    na tak szybkim procesorze szczęśliwy użytkownik/właściciel wykopał
    sprzęt za okno z ostatniego piętra. W chodniku nie ma śladów po
    lądującym sprzęcie, odrobine plastików leży na trawniku.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-23 19:19:44
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Komputer działa dobrze w biurze, 1GB RAMu w zupełności wystarcza do pisania
    tekstów, internetu i mało wymagających programów na Firebird. :-)
    W Viscie wszytsko co zbędne powyłączane, filmy w rozdz. 1900x1080 odtwarzają
    się bez zacięć.
    Karta wifi (bo tak jest podpięty do sieci) na Artherosie działa dużo lepiej
    niż jakaś Brodcom w Asusie.
    Dysk Hitachi 120GB, nagrywarka LG. Ogólnie bardzo dobry sprzęt za tą kasę z
    2 letnią gwarancją. :-)