  • Data: 2010-01-29 15:20:57
    Temat: Re: podłączenie wielu ds18s20 na osobnych kablach?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 15:47:16 +0100, Osadnik napisał(a):
    > Dalej nie ma ;) serio.

    Zobaczymy - w planach jest sporo różnych rzeczy, ale na razie będzie czysta
    zabawa z pomiarami temperatury. Tym bardziej, że np. ze względu na różne
    położenie względem stron świata różnice temperatur między pokojami są bardzo
    różne :)

    > to nie bedzie różnica 1*C a nawet i 5*C, będziesz miał wpływ murów na
    > temperatury, wolny czas reakcji - zanim ciepło dotrze do czujki trochę
    > czasu minie. Będzie to wszystko podłogą, 6cm od ściany i wtedy pomiar
    > jest równy bez falowania od grzejników.

    Ale tak to ja czujek nie umieszczę - po prostu nie ma fizycznej możliwości.
    Temperatura w pomieszczeniach zmienia się powoli, więc też mnie to
    specjalnie nie boi - a co do wpływu murów to z reguły czujki są przy
    cienkich ścianach wewnętrznych. Zresztą... spróbuję i zobaczymy :)

    > wejdź na kristech.eu i sie rozejrzyj, wiem drogawo ale przynajmniej
    > solidnie.

    Nawet nie wiem czego tam szukać :) Ale biorąc pod uwagę że robią systemy
    przemysłowe to pewnie ceny na tyle wysokie że nawet nie mam co sprawdzać.

    Zobaczę co potrafi ten który kupiłem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944