    From: Adam Górski <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: podstawy Verilog ktoś podpowie co jest żle?
    Date: Tue, 29 Sep 2015 12:13:29 +0200

    Cześć,

    A teraz zastanów się co jest wejściem zegarowym a co sygnałem mówiącym o
    kierunku zliczania. A może są dwa wejścia zegarowe ?

    A może nie ma przerzutników z dwoma sygnałami zegarowymi w Twoim sprzęcie?

    Typowy problem początkujących. Pamiętaj zawsze na końcu występują bramki
    i przerzutniki ( fpga ) , koniec i kropka.
    Pisząc w verilogu czy VHDL trzeba o tym pamiętać.

    Poniżej tak jak to powinno wyglądać :

    always @( jakiś_zegar)
    if (pom_przy2==1)
    licz_wysw <= licz_wysw - 1;
    else
    if (pom_przy1==1)
    licz_wysw <= licz_wysw + 1;

    Jakiś zegar taktuje przerzutniki a sygnały informujące o zliczaniu w
    górę czy dół jedynie aktywują zmianę stanu ( lub nie )

    Może trochę duże uproszczenie ale wydaje mi się że niedaleko odbiega.
    Pomijam problem odbijania przycisków i synchronizacji sygnałów pom_przy1
    i 2 do sygnału zegarowego jakiś_zegar.

    Pzdr.

    Adam