    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: podwyzki
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <s7ejob$kqa$1@news.icm.edu.pl>
    <609ad366$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 12 May 2021 10:55:09 +0200

    On Tue, 11 May 2021 20:56:38 +0200, Shrek wrote:

    > Jeszcze zobaczysz. Podstawy ekonomii mówią, że skoro elektryk jest
    > droższy to spalinki też podrożeją.

    Ja bym tam raczej rzekl, ze podstawy ekonomii mowia, ze skoro elektryk
    jest tanszy od spalinek, to spalinki potanieja. Towar substytucyjny.
    Ale nie jest, przynajmniej na razie.
    A ze spalinki to towar masowy, wiec konkuruja miedzy soba.
    I o ile drozszy jest elektryk to nie ma znaczenia.

    >Zresztą już drożeją.

    No ale czytasz - coraz wieksze wymagania na silniki.

    No i troche na inne rzeczy - klient sie rozwydrzyl i chce dodatkowe
    wyposazenie, choc tu lista dla spalinek raczej sie niewiele zmienila
    przez rok.
    Chyba ze ... klient chce automatycznego kierowce, bo Tesla ma.
    A to chyba drogi system.

    Gdzies tam jeszcze moze byc, ze Tesla ma 3 sekundy do setki,
    i to tez wplywa na wybor auta ...

    J.