  • Data: 2017-03-17 16:23:19
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-17 o 15:43, r...@k...pl pisze:

    > Wystarczy bojktować firmy, które mają swoje siedziby w centrum.
    >
    > Dialog kiedyś we Wrocławiu miał siedzibę w samiuśkim centrum. Zbojkowałem ich
    > :)

    Akurat Wrocław jest wdzięcznym miastem pod tym względem. Załatwiasz coś
    na Nowym Targu - masz duży parking. Coś w okolicach pl.Dominikańskiego
    czy Urzędu Wojewódzkiego - masz parking w GD. Potrzebujesz przejść się
    na Zapolskiej - parkujesz na wiecznie pustym parkingu w Arkadach
    Wrocławskich. Tylko to wymaga pokonania paruset metrów pieszo. Więc nie
    jest to opcja dla tych, którzy jakby im pozwolić, to by autem pod
    okienko w urzędzie podjechali jak do McDrive'a. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl