  • 1. Data: 2017-03-17 12:11:57
    Temat: podwyzki parkingowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Rzad obraduje nad propozycja, aby podniesc oplaty za parkowanie w
    scislym centrum miast.
    Tzn decyduja miasta, ale obecnie maksymalna stawka jest ograniczona do
    chyba 3.30/h, rzad chce podniesc granice do 10.

    Ustawa jest proekologiczna, proantysmogowa, pro-komunikacja zbiorowa i
    w ogole same dobre zmiany.

    no to "za chwile zostanie tylko rower" :-)

    Choc akurat po takiej podwyzce ... zwolni sie troche miejsc w miescie,
    to jakas szybka sprawe da sie zalatwic samochodem :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-03-17 12:36:34
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    3zł jest utrzymywane od bodaj 13 lat, w tym czasie płace wzrosły mniej
    więcej dwukrotnie.

    Obecna cena w Warszawie kompletnie nie spełnia jednego z celów, którym
    miało być wymuszenie rotacji, żeby było zawsze miejsce dla kogoś, kto
    potrzebuje zaparkować na kwadrans.

    Za Odrą i Nysą biorą 3 ojro.

    MJ

  • 3. Data: 2017-03-17 12:55:45
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2017-03-17 12:36, Michał Jankowski wrote:
    > Za Odrą i Nysą biorą 3 ojro.

    co za debilne porównanie, niech mi dadzą pensję Helmuta, to mogę płacić
    3 euro...

  • 4. Data: 2017-03-17 12:59:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 12:55, Nikt pisze:

    > co za debilne porównanie, niech mi dadzą pensję Helmuta, to mogę płacić
    > 3 euro...

    Bo rzeczywiście porównywanie jest debilne. Opłata ma być w takiej
    wysokości, aby miejsca były ciągle dostępne (czyli aby odsiać część
    tych, co teraz parkują, a niekoniecznie muszą). Skoro miejsc brakuje, to
    trzeba podwyższać aż się zwolnią, bez oglądania się na sąsiadów - proste
    zasady rynkowe.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-03-17 13:01:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 17 Mar 2017 12:36:34 +0100, Michał Jankowski

    > Obecna cena w Warszawie kompletnie nie spełnia jednego z celów, którym
    > miało być wymuszenie rotacji, żeby było zawsze miejsce dla kogoś, kto
    > potrzebuje zaparkować na kwadrans.

    Jak dla mnie mogą podnosić. Obecnie zaparkowanie właśnie na jakąś pilną
    sprawę graniczy z cudem. Ale. Niech dadzą możliwość opłacać za interwały 15
    min. i niech te pieniądze idą do miasta, a nie do obsługujących parkingi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2017-03-17 13:25:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-03-17 o 13:01, Myjk pisze:
> [...]
    > min. i niech te pieniądze idą do miasta, a nie do obsługujących parkingi.

    W Warszawie płacąc smartfonem mogę opłacać dowolny czas, nawet 2 min. i
    płacę za faktyczny czas parkowania, a nie "prognozowany", który może
    potem okazać się za krótki, albo za długi.

  • 7. Data: 2017-03-17 13:30:49
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > podwyższać aż się zwolnią, bez oglądania się na sąsiadów - proste zasady

    Jakie zasady rynkowe? To nie jest wolny rynek. Idac tym tropem mozna zrobic
    wszystkie drogi platne, az ludzie przestana jezdzic, albo podniesc
    klikukrotnie ceny paliwa tak ze az poznikaja korki. To nie ma nic wspolnego
    z wolnym rynkiem, to sztuczna regulacja.

  • 8. Data: 2017-03-17 13:37:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zupełnie jak z pensjami sędziów - skoro jest 65 kandydatów na każde jedno miejsce...
    A poza tym emerytów powinni zatrzymywać juz na rogatkach, co się hołota (HGW pozna po
    moherze) do centrów miast bedzie pchała.

    -----

  • 9. Data: 2017-03-17 14:21:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli juz sztucznie regulowac to uzaleznic wysokosc oplaty od dochodu. Zeby zawsze
    byl ten sam procent od zarobku. Za oszukiwanie kara 10 tysiecy.

  • 10. Data: 2017-03-17 14:47:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 17 marca 2017 12:55:48 UTC+1 użytkownik Nikt napisał:

    > co za debilne porównanie, niech mi dadzą pensję Helmuta, to mogę płacić
    > 3 euro...

    http://www.parkingwawel.pl/pl/Cennik-Parking-Plac-Na
    -Groblach/cennik-parking-plac-na-groblach.html

    paring podziemny w Krakowie pod Wawelem
    teraz 4,5 zł ale z tego co kojarze to w sezonie letnim 7zł.
    I do tego monitorowany
    I z tego co kojarze to prywatna inicjatywa wiec zysk powinien być.