    From: news-gazeta <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Date: Tue, 27 Apr 2010 20:25:08 +0200

    > Ku mądrości potomnych moje pytanie, co najlepiej zrobić w takiej
    > sytuacji kiedy jakiś ham atakuje moją przestrzeń w samochodzie?Że
    > wychodzić na zewnątrz nie powinienem to wiem, bo w razie pobicia/śmierci
    > ide pierdzieć do paki jak pan Tercjak.

    Po pierwsze gratuluje opanowania.
    Poza tym jakbym mial granat hukowy to bym odbezpieczyl i takiemu
    od razu wrzucil do srodka. Niech ma. I w spokoju odjechal.

    Nic nie zrobisz, ani policja nie zdazy przyjechac - poza tym nawet jesli
    to nic im nie zrobia - kompletnie nic.

    Przeczekac, odpuscic, odsapnąć i zapomnieć. Trafi na twardszego to
    dostanie kulke albo kosą jak to okresliles. Kwestia czasu.

    Zaczniesz sie rzucac, nawet jesli im dasz rade to narobisz sobie
    klopotow. Czy warto? Moze dla satysfakcji...

    Dlatego napisalem ze gratuluje opanowania.
    Nie drzenia ze strachu, tylko opanowania.

    Pozdrawiam - Darek.