  • Data: 2017-09-11 09:30:30
    Temat: Re: półpasiec
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 września 2017 22:15:16 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Stojący na przystanku autobus to jest wymóg zachowania szczególnej
    > ostrożności i jechania tak, jakby z za autobusu miał w każdej chwili
    > wyłonić się pieszy. Przejście dla pieszych nie jest potrzebne.

    Podsumujmy, czyli:
    Autobus w zatoczce jadę sobie obok spokojnie,
    I w razie W to jest moja wina jak wpadnie mi pieszy pod koła nawet
    jak przejścia dla pieszych w tym miejscu nie ma?

    A jak autobus stoi na pasie drogowym to mogę go ominąć i jechać dalej,
    I w razie W to jest moja wina jak wpadnie mi pieszy pod koła nawet
    jak przejścia dla pieszych w tym miejscu nie ma?

    Autobus stoi na jezdni/ w zatoczce.
    Pieszy przechodzi przez przejście. W razie W to jest moja wina.

    Innych opcji chyba nie ma