  • Data: 2014-07-27 22:37:58
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2014 21:45, jerzu pisze:
    > On Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    > wrote:
    >
    >> Jakich słów używać w zamian?
    >
    > Rukwa? ;)

    może inaczej. ja nie przeklinam. nie i już. syna, przekleństw nauczyła
    ulica i szkoła. córkę - jeszcze nie. wiecie co mówi? "O rety!"
    Podpatrzyła na bajce i zapamiętała. niestety dzieci z podwórka nie
    wiedzą co znaczy o rety. Nieobce mi uczucie. jak kiedyś powiedziałem w
    byłej pracy "Do diaska" to też nie wiedzieli czy mi coś podać, czy się
    śmiać mają....
    ToMasz