  • 1. Data: 2014-07-27 17:40:00
    Temat: polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzieki Chinczykom, supermarketom i tanim kamerkom mamy juz prawie jak
    w Rosji :-)

    juz 18 odcinkow
    https://www.youtube.com/watch?v=7GHBovPvk1s
    https://www.youtube.com/watch?v=1lHhcYgerMc
    https://www.youtube.com/watch?v=Dilc_31XXb
    https://www.youtube.com/watch?v=cy5jF5a20TI

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLvtKXa6ljCAFa
    ZmWLuVBYrCR-x4kT1ygR
    https://www.facebook.com/polskiedrogi.tv
    http://www.polskiedrogi-tv.pl/

    J.

    P.S. 10 mniej ratuje samochod
    https://www.youtube.com/watch?v=UyhZV5m9sRM

  • 2. Data: 2014-07-27 17:58:27
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.07.2014 17:40, J.F. pisze:

    > Dzieki Chinczykom, supermarketom i tanim kamerkom mamy juz prawie jak
    > w Rosji :-)
    tak na szybko:

    mniej więcej w połowie, paskowi odpada kółko?
    kilka filmików póżniej, auto wpada do rowu i wypada człowiek przez szybę
    przedną?(żywy!)
    następnie czołówka, zero poduszek? (znaczy auta bezwypadkowe były?)
    motorniczy, ani sygnału dzwiękowego ani hamulca
    ToMasz

  • 3. Data: 2014-07-27 19:15:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > https://www.youtube.com/watch?v=7GHBovPvk1s

    Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
    niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez
    wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
    bez patrzenia - tragedia.

  • 4. Data: 2014-07-27 19:16:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > motorniczy, ani sygnału dzwiękowego ani hamulca

    Tramwaj sam jedzie, nie?
    Więc motorniczy był na fejsbooku i patrzył na telefon...
    Nie patrzył nawet przez szybę przednią aby ostrzec
    IDIOTĘ który skręca nie patrząc nawet na tramwaj...

  • 5. Data: 2014-07-27 19:47:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 12:15:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
    > niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez

    No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec ze nie
    patrzy sie u nas w lusterka.

    Szybko, blisko - kamera moze znieksztalcac.
    I aczkolwiek nie przestrzega sie u nas 55mph :-)
    to jak widzisz ze ktos za ciezarowka jedzie, to to jest 70-90

    > wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
    > bez patrzenia - tragedia.

    Na tle Europy nie wygladamy IMO tak zle
    https://www.youtube.com/watch?v=fVEjEzTlaeU

    Niezly jest ten w drugiej minucie, aczkolwiek mam wrazenie ze poslizg
    opanowal glownie przypadkiem i rownie dobrze moglo sie na barierce
    skonczyc. Ale tyle walczyc i nie zwolnic ...

    P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
    https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

    J.

  • 6. Data: 2014-07-27 20:48:13
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 27-07-2014 19:47, J.F. pisze:
    > P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

    No przecie to Bogdan z M3!
    Nie poznałeś?
    :)
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 7. Data: 2014-07-27 20:49:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    Obejrzałem 2 lub 3 filmiki i jest jeden, wspólny mianownik wielu
    zdarzeń..."qrwa, qrwa, qrwa". :)

  • 8. Data: 2014-07-27 21:12:55
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 27/07/14 19:47, J.F. wrote:
    > No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec

    A ja po pierwszym wiem, że kurwa kurwa kurwa patrz kurwa pierdolony
    kurwa kurwa. Błeee...
    Natomiast treściowo to jest na poziomie miliona filmików z Rosji, może
    nawet mniej.

    --
    Alf/red/

  • 9. Data: 2014-07-27 21:34:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.07.2014 20:49, nadir pisze:

    > Obejrzałem 2 lub 3 filmiki i jest jeden, wspólny mianownik wielu
    > zdarzeń..."qrwa, qrwa, qrwa". :)
    co w tym dziwnego, jeśli sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy
    nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?
    ToMasz

  • 10. Data: 2014-07-27 21:36:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz napisał(a):
    > co w tym dziwnego, jeśli sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy
    > nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

    "Aniele, strozu moj" wydaje sie odpowiednie :-)

    J.