  • Data: 2014-02-25 11:48:59
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:3c9da89a-e003-48c0-ad5e-f3a066fb77ec@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 22:37:52 UTC+1 użytkownik Koziołek
    napisał:

    > A podgrzane do np. czterdziestu stopni jakąś sprytną spiralką będą tak
    > samo
    >
    > czytelne? W nocy temperatury są niższe, nie będzie białej plamy?

    Konkretna musiała by być taka spiralka bo przy 100/h chłodzenie aluminiowej
    tablicy będzie raczej dobre. Nie ma tyle mocy elektrycznej w samochodzie.
    Jeśli już to nagrzewnica zasilana płynem chłodzącym. A tak przy okazji. Jak
    by Ci dobrze zapłacili za zaprojektowanie takiego systemu to zostawił byś
    furtkę że jak ciepła tablica to nieczytelna? W telewizji był program i
    mówili co ten system robi. Rozpoznaje numery, markę i model samochodu. Z
    kolorem włącznie.

    Markę, model i kolor ciągnie z Cepiku. Ciekawe jakby w zimie rozróżnił
    Berlingo od Partnera z grilem zasłoniętym tekturką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba