  • 1. Data: 2014-02-24 22:17:34
    Temat: pomiar odcinkowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a propos - jak te "radary" beda sobie w nocy radzily ?

    Kazdemu beda blyskaly po oczach, czy w podczerwieni, czy w nocy nie
    beda dzialaly ?

    J.

  • 2. Data: 2014-02-24 22:22:25
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 24 Feb 2014 22:17:34 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kazdemu beda blyskaly po oczach, czy w podczerwieni, czy w nocy nie
    >beda dzialaly ?

    W poczerwieni pewnie. Brami viatola, które mają kamery, robią foty w
    podczerwieni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-02-24 22:37:52
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Przyjazny napisał:
    > Nie wiem, co montują, ale tablice w podczerwieni odbijają światło bardzo
    > dobrze, więc obawiam się, że będą sobie radziły.

    A podgrzane do np. czterdziestu stopni jakąś sprytną spiralką będą tak samo
    czytelne? W nocy temperatury są niższe, nie będzie białej plamy?

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 4. Data: 2014-02-24 22:45:53
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

  • 5. Data: 2014-02-24 23:11:25
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 22:17:34 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > a propos - jak te "radary" beda sobie w nocy radzily ?
    >

    > Kazdemu beda blyskaly po oczach, czy w podczerwieni, czy w nocy nie
    >
    > beda dzialaly ?
    >

    > J.

    To zależy ile kasy takie coś zarobi. Jak dostatecznie dużo to nie widzę problemu żeby
    dziennie wydać 10 złotych za oświetlenie miejsca latarniami tak że jak w słoneczny
    dzień będzie oświetlone w nocy. Jak by zasilać z agregatu bo nie ma możliwości
    podciągnięcia zasilania to wyjdzie 50 złotych dziennie. Też niedużo.

  • 6. Data: 2014-02-24 23:13:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie wiem, co montują, ale tablice w podczerwieni odbijają światło bardzo
    > dobrze, więc obawiam się, że będą sobie radziły.

    To trzeba będzie tablice przyozdobić jakimiś mocnieszymi
    diodami/lampkami z podczerwienią.

  • 7. Data: 2014-02-24 23:17:04
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 22:37:52 UTC+1 użytkownik Koziołek napisał:

    > A podgrzane do np. czterdziestu stopni jakąś sprytną spiralką będą tak samo
    >
    > czytelne? W nocy temperatury są niższe, nie będzie białej plamy?

> [...]

    Konkretna musiała by być taka spiralka bo przy 100/h chłodzenie aluminiowej tablicy
    będzie raczej dobre. Nie ma tyle mocy elektrycznej w samochodzie. Jeśli już to
    nagrzewnica zasilana płynem chłodzącym. A tak przy okazji. Jak by Ci dobrze zapłacili
    za zaprojektowanie takiego systemu to zostawił byś furtkę że jak ciepła tablica to
    nieczytelna? W telewizji był program i mówili co ten system robi. Rozpoznaje numery,
    markę i model samochodu. Z kolorem włącznie.

  • 8. Data: 2014-02-24 23:23:24
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    nieczytelna? W telewizji był program i mówili co ten system robi. Rozpoznaje numery,
    markę i model samochodu. Z kolorem włącznie.
    Przesadzali. ;)
    Koloru swojego to nawet ja nie rozpoznaje bo jest tak ujebany.

  • 9. Data: 2014-02-24 23:23:57
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > a propos - jak te "radary" beda sobie w nocy radzily ?
    >
    > Kazdemu beda blyskaly po oczach, czy w podczerwieni, czy w nocy nie
    > beda dzialaly ?

    Mnie bardziej ciekawi kwestia czy sposobem na te odcinkowe pomiary nie
    jest po prostu podanie, ze od kilometra a do b prowadzil osobnik X a od
    kilometra b do c prowadzil Y.
    I teraz jak beda chcieli udowodnic ktory z nich przekroczyl? ;-)

    Pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-02-24 23:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 14:17:04 -0800 (PST), k...@g...com

> [...]
    > płynem chłodzącym. A tak przy okazji. Jak by Ci dobrze zapłacili za
    > zaprojektowanie takiego systemu to zostawił byś furtkę że jak

    Fizyki nie przeskoczysz. Na (nie)szczescie nie trzeba jej
    przeskakiwac, bedzie w innym pasmie i trzeba by podgrzac do ~800 C.

    > W telewizji był program i mówili co
    > ten system robi. Rozpoznaje numery, markę i model samochodu. Z
    > kolorem włącznie.

    W podczerwieni ?

    J.