eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypomiar prądu w aucie › Re: pomiar prądu w aucie
  • X-Received: by 10.140.30.118 with SMTP id c109mr49840qgc.15.1418424486991; Fri, 12
    Dec 2014 14:48:06 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.30.118 with SMTP id c109mr49840qgc.15.1418424486991; Fri, 12
    Dec 2014 14:48:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!h15no8489112igd.0!news-out.g
    oogle.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no6835852qac.0!postnews.google.com!gleg
    roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 12 Dec 2014 14:48:06 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m6fqsu$d4c$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.51.164;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.51.164
    References: <m6f387$900$1@dont-email.me> <m6f4fm$nqm$1@usenet.news.interia.pl>
    <m6f8jc$1n2$2@dont-email.me> <1xv6qynd7j9wy$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <m6fqsu$d4c$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: pomiar prądu w aucie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 12 Dec 2014 22:48:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551898
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 23:40:51 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:
    > W dniu 2014-12-12 19:07, p0li pisze:
    > > T->Dnia 2014-12-12 18:28:30 niejaki dddddddd napisał:
    > >> no dobra, a jak będą miliampery to pokaże toto dokładnie, czy z
    > >> dokładnością do 100mA? :)
    > >
    > > a po co chcesz mierzyć prąd podczas rozruchu?
    > >
    > > z plusowej klemy powinny iść 2 kable - jeden do rozrusznika (gruby) drugi
    > > (lub więcej) do całej reszty - i tam wepnij amperomierz - najlepiej
    > > bocznikowy (bocznik pod maską - moduł w kabinie)
    > >
    >
    > z plusowej klemy idzie jeden kabel, później się pewnie rozdziela bo
    > część prądu zostaje w skrzynce bezpiecznikowej w bagażniku (aku w
    > bagażniku), a część leci pod maskę choćby do dodatkowej klemy
    > właśnie o to mi chodzi - nie chcę mierzyć prądu podczas rozruchu, ale
    > też nie chcę odłączać miernika w czasie odpalania auta
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Łukasz

    Woltomierz o odpowiedniej czułości i mierzysz spadek napięcia na przewodzie od klemy
    do tego rozdzielenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: