eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapomiar prądu w aucie › Re: pomiar prądu w aucie
  • Data: 2014-12-14 12:21:31
    Temat: Re: pomiar prądu w aucie
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-12-14 10:18, BartekK pisze:
    > W dniu 2014-12-12 o 23:49, dddddddd pisze:
    >>> A co w nim takiego prądożernego?
    >>
    >> moduły...
    >> a to nawigacja się przygotowuje tuż po otwarciu, a to wzmacniacz kręci
    >> wiatrakiem po zamknięciu, jakieś podświetlenia (lampka od skrzyni biegów
    >> - P - gaśnie chyba po pół godzinie więc dopiero wtedy moduł się usypia
    > No to już nie jest normalne. U mnie (też e61) lampka P na gałce biegów
    > gaśnie natychmiast (jakieś 1-2s po) zamknięciu auta (pilotem).

    wnioskuję że po lifcie (bo ja przed liftem mam lampkę obok gałki)


    >
    >> hmm o tym nie pomyślałem, może nawet ciągnie sporo więcej prądu przy
    >> rozruchu...
    > To byś odczuł znacznie, jako słabszy rozruch, bo przy normalnym rozruchu
    > pobór jest znaczy, spadek napięcia też, jakby pobór był znacznie większy
    > - to by w ogóle ci wszystko zdychało. Pamiętaj że tam jednak dość długi
    > kabel od rozrusznika do aku...

    no i właśnie obstawiam ten rozrusznik - niedawno faktycznie po jeździe i
    ok godzinnym postoju ciężko kręcił, jeszcze to sprawdzę ale wydaje mi
    się to najbardziej prawdopodobne

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: