eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypopsułem reno: naprawiać, olać, sprzedać ? › Re: popsułem reno: naprawiać, olać, sprzedać ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: popsułem reno: naprawiać, olać, sprzedać ?
    Date: Sun, 22 Aug 2010 21:22:31 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <i4s4en$bs8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i4rvj4$pgq$1@inews.gazeta.pl>
    <4c718d32$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282512151 12168 172.20.26.235 (22 Aug 2010 21:22:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Aug 2010 21:22:31 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 91.150.220.115
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305683
    [ ukryj nagłówki ]

    > > czy jeździć ?? na 5.5kkm nie chce robić sprzęgła i/lub skrzyni i poduszek
    > > silnika, auto oczywiście renault safrane ph2 z (zło) volvo.
    >
    > Poduszki silnika można na szybko zadrutować za pomocą kleju do szyb
    > którym trzeba nadbudować gumowe elementy. W sumie to jest całkiem dobry
    > sposób - bywa że bardziej trwały niż oryginalna guma.

    Właśnie się zastanawiam czy można bez (z uszkodzonym) jeździć,
    bo to nie do końca chodzi o to żeby jakoś tam zrobić tylko robić albo
    nie robić :)


    > Jeżeli chodzi o niewchodzące sprzęgło, to jeżeli tam masz sprzęgło
    > hydrauliczne to sprawdź czy jest płyn w układzie i jak nie ma to którędy
    > uciekł.

    w poprzednim było hydrauliczne, wiec tu chyba tez jest - może to to :)

    > Co do jazdy bez sprzęgła, to bez problemów można zmieniać biegi - w
    > zasadzie robi się to identycznie jak ze sprzęgłem tylko nie wciska się
    > sprzęgła.
    > Odpalasz na jedynce, przyspieszasz powiedzmy do 3000rpm, wtedy ciągniesz
    > dźwignię zmiany biegów w dół puszczając jednocześnie gaz - bieg wyskoczy.
    > Jak obroty zaczną spadać, ciągniesz dźwignię zmiany biegów w stronę
    > drugiego biegu - jak obroty spadną do odpowiednich to dźwignia wskoczy
    > na miejsce i już jedziesz na dwójce.
    > Kolejne biegi tak samo.

    -odpalanie na jedynce i dwójce działa :)
    (na jedynce dużo lepiej silnik elektryczny ciągnie :) )

    -zmiana biegów nie działa, musi być sprzęgło, nie wchodzi inaczej
    kiedyś w lanosie robiłem testy i bez problemu wchodziło, tutaj nie.
    ale jak stoi to pchnięcie na w kierunku trójki pcha auto do przodu.

    > Trudniejsza jest redukcja, bo po wyjściu na luz trzeba przygazować żeby
    > obroty weszły na takie jakie będą po redukcji biegu.

    -też nie działa.


    generalnie to nie jest aż tak źle, tz. przestaje działać dobrze
    (trzeba naprawdę sprzęgło do podłogi wciskać) tylko jak się "poszaleje"
    autem, a na razie jeszcze jako tako normalnie wszystko wchodzi tylko raz
    na 200x coś nie chce wejść.


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: