    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Date: Thu, 07 Oct 2010 10:48:48 +0200

    W dniu 2010-10-07 09:38, AL pisze:

    > to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

    Truchlo to masz we lbie matole.
    W jakim kraju mieszkasz cudaku, ze pelnoletnosc osiagasz po 10 latach?

    > wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy

    ROTFL :P

    > a statystyk sobie poszukaj sam
    > umiesz, czy tatus nie nauczyl?

    Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych
    przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze
    tobie tego nie przekazal.
    Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie
    wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P

    > nie musze zazdroscic, bo nie ma czego
    > Ciebie boli dupa - bo na glowe to za pozno - po Twoich wypowiedziach.

    Uuu, a cos merytorycznego?

    --
    Karolek