  • 1. Data: 2010-10-07 07:43:12
    Temat: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: AL <a...@s...tam>

    czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super,
    duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?
    (jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW
    skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji
    nie - o skodzie mowili w TV)

    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html

    A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
    sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

    (*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne
    autka - fakt, nie wszytkie modele mi sie podobaja, ale niektore sa moimi
    marzeniami od czasow dziecinstwa - np. M1.
    Jesli ktos jest fanem marki lub motoryzacji - polecam muzeum BMW w
    Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow
    historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2010-10-07 08:13:54
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: Robson <r...@...pl>

    A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
    > sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

    Znam osobiscie 4 wlascicieli BMW, zmieniaja samochody z zachowaniem
    marki. Mowiac oglednie, to sa ladzie bardzo ... specyficzni? oryginalni?
    Dwoch jest w zachowaniu bardzo... aroganckich, w stosunku do wszystkich.

  • 3. Data: 2010-10-07 08:39:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 07:43, AL pisze:

    > czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super,
    > duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?

    Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

    > (jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW
    > skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji
    > nie - o skodzie mowili w TV)

    Moze sie zatrudnij jako biegly.

    > http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html
    >
    > A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
    > sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

    Pokaz te statystyki, albo nie wymyslaj trollu.

> [...]
    > Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow
    > historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.

    Czyli zwykla zazdrosc?
    Albo raczej typowa polska zazdrosc polaczona z glupota i rzucaniem
    populistycznych hasel w celu uzyskaniu szybkiego poklasku.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-10-07 08:43:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 08:13, Robson pisze:
> [...]
    > marki. Mowiac oglednie, to sa ladzie bardzo ... specyficzni? oryginalni?
    > Dwoch jest w zachowaniu bardzo... aroganckich, w stosunku do wszystkich.

    Znam paru właścicieli BMW i co? I są jacy są. IMO normalni. Ale zaraz
    usłyszę, że skoro sam jestem posiadaczem BMW (megrimsowym czarnym już
    nie oklejonym 535d jeśli Pani megrimsowa) to pewnie jestem specyficzny,
    oryginalny i arogant w stosunku do wszystkich.

    Jestem fanem między innymi tej marki. Robią fajne auta. IMO wygodne
    dużo trwalsze niż bardziej popularne marki takie jak fiat/opel/ford.
    A opcje wyposażenia, które występują np X3 nie znajdziesz w Kaszkaju
    albo autlanderze.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-10-07 09:38:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    Karolek pisze:

    > Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

    to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

    > Moze sie zatrudnij jako biegly.

    > Pokaz te statystyki, albo nie wymyslaj trollu.

    wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy

    a statystyk sobie poszukaj sam
    umiesz, czy tatus nie nauczyl?

    > Czyli zwykla zazdrosc?
    > Albo raczej typowa polska zazdrosc polaczona z glupota i rzucaniem
    > populistycznych hasel w celu uzyskaniu szybkiego poklasku.

    nie musze zazdroscic, bo nie ma czego
    Ciebie boli dupa - bo na glowe to za pozno - po Twoich wypowiedziach.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-10-07 10:48:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 09:38, AL pisze:

    > to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

    Truchlo to masz we lbie matole.
    W jakim kraju mieszkasz cudaku, ze pelnoletnosc osiagasz po 10 latach?

    > wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy

    ROTFL :P

    > a statystyk sobie poszukaj sam
    > umiesz, czy tatus nie nauczyl?

    Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych
    przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze
    tobie tego nie przekazal.
    Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie
    wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P

    > nie musze zazdroscic, bo nie ma czego
    > Ciebie boli dupa - bo na glowe to za pozno - po Twoich wypowiedziach.

    Uuu, a cos merytorycznego?

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-10-07 11:59:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie
    > wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P

    Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle:

    http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=9
    92

    Gdy porównać te dane z liczbą osób biorących udział w kraksach, okaże się,
    że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc. kierowców i pasażerów, BMW - 11,2
    proc., a w fiatach - 5,29 proc. podróżnych. Jeśli chodzi o konkretne modele,
    najgorzej wypadły clio (zmarło 10,83 proc. pasażerów uczestniczących w
    wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.), escort (8,39 proc.) i
    astra (8,20 proc.).

    Pozdrwaiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-10-07 12:24:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 11:59, kamil pisze:
    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle:

    No niezle jadac od pierwszego miejsca to mamy tak: maluchy (to jest
    marka?), VW, polonezy (czy to tez jest marka?), fordy, audi, renault,
    mercedesy i na 8 miejscu BMW :>
    Rzeczywiscie same beemki powoduja wypadki... hej czekaj nic tu nie pisza
    o winie... wiec statystyka z dupy jak zwykle.

> [...]
    > uczestniczących w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.),
    > escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).

    Wszystko fajnie, tylko brakuje jeszcze drobnego szczegolu jakim jest
    rozroznienie winy, bo to ze maluchow w 2000 roku bylo jeszcze sporo i
    braly one czesto udzial w wypadkach jest chyba oczywiste i o morderczym
    typie kierowcy malucha nie swiadczy :>

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-10-07 12:30:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > uczestniczących w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.),
    > escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).

    I dalej:

    "Syndrom Mad Maxa
    Kierowcami kilku- czy kilkunastoletnich BMW i mercedesów są przeważnie
    mężczyźni w wieku 18-25 lat, powodujący najwięcej wypadków. Wedle
    policyjnych statystyk, jeżdżą oni na granicy ryzyka, często pod wpływem
    alkoholu. Zabierają też więcej pasażerów, niż dopuszczają przepisy. Tych
    samozwańczych władców szos Andrzej Markowski nazywa dotkniętymi syndromem
    Mad Maxa. - Wysoka śmiertelność wśród kierowców BMW czy mercedesów wiąże się
    także z tym, że stan techniczny tych aut często pozostawia wiele do
    życzenia."

    Czytając gazety i ogladając rowy zaraz po deszczu na trasie DK35
    Wrocław-Wałbrzych raczej to się sprawdza.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2010-10-07 13:22:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    Irokez pisze:

> [...]
    > pozostawia wiele do życzenia."
    >
    > Czytając gazety i ogladając rowy zaraz po deszczu na trasie DK35
    > Wrocław-Wałbrzych raczej to się sprawdza.

    tylko, ze Karolkowi zal dupe sciska i nie potrafi zrozumiec golych
    faktow - a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod
    wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej
    bawarskiej marki.

    Rozwijajac temat przytoczony przez Irokeza mozna rzec, ze to nie jest
    wina samej marki (jako BMW - to tylko przyklad, ktory czesto w zyciu sie
    zdarza - niestety) ale tego kto najczesciej ja wybiera - bo szpan, bo
    mocny, bo wygodny, bo....
    Niestety ten mocny, swietny silnik nie idzie w parze ze stanem
    pozostalych podzespolow auta - i o to mi chodzilo w rozpoczynajacym
    poscie tego watku (inna sprawa to umiejetnosci kierowcow, ktore rozniez
    nieraz pozostawaija wiele do zyczenia).

    --
    pozdr
    Adam (AL)