    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Date: Thu, 07 Oct 2010 13:22:38 +0200

    Irokez pisze:

    > I dalej:
    >
    > "Syndrom Mad Maxa
    > Kierowcami kilku- czy kilkunastoletnich BMW i mercedesów są przeważnie
    > mężczyźni w wieku 18-25 lat, powodujący najwięcej wypadków. Wedle
    > policyjnych statystyk, jeżdżą oni na granicy ryzyka, często pod wpływem
    > alkoholu. Zabierają też więcej pasażerów, niż dopuszczają przepisy. Tych
    > samozwańczych władców szos Andrzej Markowski nazywa dotkniętymi
    > syndromem Mad Maxa. - Wysoka śmiertelność wśród kierowców BMW czy
    > mercedesów wiąże się także z tym, że stan techniczny tych aut często
> [...]

    tylko, ze Karolkowi zal dupe sciska i nie potrafi zrozumiec golych
    faktow - a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod
    wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej
    bawarskiej marki.

    Rozwijajac temat przytoczony przez Irokeza mozna rzec, ze to nie jest
    wina samej marki (jako BMW - to tylko przyklad, ktory czesto w zyciu sie
    zdarza - niestety) ale tego kto najczesciej ja wybiera - bo szpan, bo
    mocny, bo wygodny, bo....
    Niestety ten mocny, swietny silnik nie idzie w parze ze stanem
    pozostalych podzespolow auta - i o to mi chodzilo w rozpoczynajacym
    poscie tego watku (inna sprawa to umiejetnosci kierowcow, ktore rozniez
    nieraz pozostawaija wiele do zyczenia).

    --
    pozdr
    Adam (AL)