  • 21. Data: 2022-03-21 19:50:02
    Temat: Re: port szeregowy PCI!!!
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-21 o 15:46, a...@p...com pisze:

    >>> Jest, zastosowałaś złą kwerendę:
    >>> https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark/products
    /27479/intel-pentium-4-processor-631-supporting-ht-t
    echnology-2m-cache-3-00-ghz-800-mhz-fsb.html

    > To nie jest vPro, tylkon HT, a to zupełnie coś innego.

    Aha.

    > HT to sprzętowa obsługa 2 wątków na rdzeń, system widzi taki
    > pojedynczy rdzeń jako dwa rdzenie.
    > W opisie procesora nie ma vPro, więc procesor tego nie realizuje.
    > Jak realizuje, to jest taki wpis:
    >
    > Intel vPro(R) Platform Eligibility ? Yes

    > Nie, cały czas mówimy o dostępie zdalnym do routera, to zostawić
    > wyłączone.

    Raczej do komputera. Tylko jak to zrobić dla szpiegów.
    Gdybym wyłączyła dostęp zdany do routera to nie miałabym ani telewizji,
    ani internetu ani WiFi :-(

    --
    animka

  • 22. Data: 2022-03-21 20:38:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2022 19:50:02 +0100, Animka napisał(a):

    > Raczej do komputera. Tylko jak to zrobić dla szpiegów.
    > Gdybym wyłączyła dostęp zdany do routera to nie miałabym ani telewizji,
    > ani internetu ani WiFi :-(

    No qrde, ręce opadają :(

    Animka, czytaj zdania a nie wyrazy.

    Ansaja pisał Ci:
    "jest to dostęp do zarządzania routerem od strony wan("internetu")".

    Czyli mając WŁĄCZONĄ konfigurację routera od strony WAN potencjalny cracker
    może wejść w router, a ustawiając go odpowiednio (np. przekierowaniem
    portów) może dostać się do Twojej sieci wewnętrznej, czyli wszystkich
    urządzeń korzystających z routera i internetu.

    Jeśli WYłączysz zarządzanie od strony WAN, to jest nikłe
    prawdopodobieństwo, aby Ci ktoś wszedł na router i pośrednio do sieci
    wewnętrznej.

    To NIE MA nic wspólnego z internetem, telewizją czy WiFi.
    Jeszcze raz: to TYLKO umożliwia konfigurację routera od zewnątrz - czyli
    przez dostawcę internetu (UPC u Ciebie?) albo przez crackera.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2022-03-21 21:44:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2022 20:38:54 +0100, Adam napisał(a):

    > No qrde, ręce opadają :(

    Hehe, Animki nie znasz? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2022-03-23 13:19:48
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    W dniu 2022-03-19 o 11:42, work pisze:
    > Słuchajcie jest PC z prockiem i5 4440 18 GB Ram, SSD 500 MB, nowo
    > postawiony OS win 10 home, wszystkie sterowniki. Wszystko działa bez
    > problemu bez jakichkolwiek zastrzeżeń ale w menedżerze urządzeń,
    > zakładka inne urządzenia jest opatrzony żółtym trójkątem port szeregowy
    > PCI. Nie wiem co jest grane. Próbowałem wszytkiego - stery z CD, automat
    > i nic. Może ktoś ma jakieś sugestie. Ps. to w niczym nie przeszkadza
    > żeby nie było ale chyba nie do końca jest wszystko ok.
    >
    > Pozdrawiam

    to jest bodaj ten syf ME od Intela. Takie paskudztwo do dodatkowego
    sterowania prockiem. Jak chcesz to zainstalować to ściągnij Snappy
    Driver Installer. https://sdi-tool.org/download/
    Z tego co kojarzę 10-tka tego nie ma domyślnie bo było zrobione pod 7.
    Do tej pory za bardzo nie wiem jaka jest tego przydatność. Dla świętego
    spokoju można zainstalować ale nigdy z tego nie korzystałem.