  • 1. Data: 2010-08-24 19:19:20
    Temat: potrzebny pas napędowy do Road Stara 1700
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    witam,
    poszukuje dla kolegi pas napędowy do Road Stara 1700, dane paska to
    130zębów i szerokość 1 1/8" ponoć taki sam napędza legendę za wielkiej
    wody ma ktoś jakiś pomysł żeby nie wydać 1400 w serwisie? Kuczu wydaje
    mi się że posiadasz jakąś wiedzę tajemną w tej materii:)?

    pozdrawiam
    rafał
    4ipółexc

  • 2. Data: 2010-08-24 19:43:23
    Temat: Re: potrzebny pas napędowy do Road Stara 1700
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" ma twardych przyjaciół:

    > poszukuje dla kolegi pas napędowy

    Jak tak dbasz o kolegę to przejrzej mu też wydech dla pewności ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2010-08-24 20:01:55
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    johnny pisze:
    > Użytkownik "Rafał Tomaszewski" ma twardych przyjaciół:

    > Jak tak dbasz o kolegę to przejrzej mu też wydech dla pewności ;-)
    >
    > Zdroofka Johnny

    kolega jest zajęty ma już chłopaka, ale chętnie bym do twojego wydechu
    zajrzał ale mówią że strasznie rozpruty a ja w takich nie gustuje bo
    taki tylko głośno ryczy a mało frajdy daje.

    rafał

    ps. Kacper już leciał o 19 więc nie wiem co ty jeszcze o tej porze robisz?

  • 4. Data: 2010-08-24 20:07:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-24 21:19, Rafał Tomaszewski pisze:
> [...]
    > wody ma ktoś jakiś pomysł żeby nie wydać 1400 w serwisie? Kuczu wydaje
    > mi się że posiadasz jakąś wiedzę tajemną w tej materii:)?

    Ten pasek ma ta sama podzialke czyli 14 mm ? No to Motorcycle Storehouse
    ma takowy od Panthera za niecale 200 ojro.

    A jesli nie to:
    http://www.beltdrives.com/reardrbelt2.html

    A dalej to juz szukaj sobie sam :)

    Dodam tylko ze taki pasek kupuje sie bez problemu za 140-150$ (RPP Panther).

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-08-24 20:11:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-24 22:07, Kuczu pisze:

> [...]
    > http://www.beltdrives.com/reardrbelt2.html
    >
    > A dalej to juz szukaj sobie sam :)
    >
    > Dodam tylko ze taki pasek kupuje sie bez problemu za 140-150$ (RPP

    A zreszta co mi tam...

    http://www.phatperformanceparts.com/Dayco_Panther_Be
    lt_RoadStar_1700_Warrior_62_1_p/2302-0004.htm