    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: poważny problem z peugeot elystar 150
    Date: Tue, 27 Jan 2015 15:21:40 +0000 (UTC)

    loczek09 <lylian2000@_nospam_op.pl> wrote:

    > motor mi juz odpala ale tylko jak dam kable podepnę do rozrusznika ale jak
    > wyłacze kluczyk motor zgasnie ale rozrusznik idzie

    Dobra, przyznam się że nie rozumiem w 100%, co tu jest napisane, ale
    jeżeli rozrusznik chodzi cały czas, niezależnie od wszystkiego, i nie
    zamieniałeś nic miejscami (np. nie wsadziłeś bezpiecznika zamiast
    przekaźnika), to zrób tak jak już napisał Arni, czyli znajdź przekaźnik
    rozrusznika (znajdziesz go śledząc - pewnie czerwony - kabel idący od
    rozrusznika) i odłącz kostkę, która do niego idzie (pewnie będą tam
    dwie śruby, do których będą przykręcone grube kable, i mniejsza kostka;
    nie ruszaj na razie śrub i odłącz samą kostkę).

    Teraz masz dwie opcje.

    a) rozrusznik nadal kręci - wskazuje to na zwarcie (sklejenie) styków
    przekaźnika, przekaźnik do wyczyszczenia lub wymiany

    b) po odłączeniu tej kostki rozrusznik nie działa w ogóle - cewka
    przekaźnika dostaje cały czas napięcie, czyli trzeba szukać dalej

    Gdybyś miał jednak wyciągać przekaźnik (odkręcać te śruby), to obowiązkowo
    odłącz najpierw akumulator. Czemu? Jak zobaczysz, co się dzieje, gdy klucz
    podczas odkręcania przypadkowo dotknie ramy, to zrozumiesz...

    Po Twoich postach mam obawe, że może Cię to przerosnąć, ale poniżej
    pewnego poziomu wiedzy / rozgarnięcia ciężko jest przeprowadzić kogoś
    przez czynności mechaniczne na odległość. Miejmy nadzieję, że jednak
    nie przerośnie i uda się dojść, gdzie jest problem...

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/