  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: poznań - paryż
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 10 Sep 2012 11:44:23 +0200

    Mon, 10 Sep 2012 10:20:28 +0200, Przemysław Backiel

    > jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?

    Przez niemca :P

    > jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki

    Są bramki, tanio nie wychodzi... choć jedzie się szybko.

    Tu http://www.viamichelin.pl/ możesz zaplanować podróż, podaje też koszty.
    W zeszłym roku jechałem w Alpy Francuskie i wyszło około 35 zł różnicy w
    stosunku do tego co podawała strona. Np. nie była policzona jedna bramka na
    naszej A2, ale to dlatego, że jakoś niedawno otworzyli odcinek. We Francji
    też zabrakło jednej bramki. Ogólnie jednak taki błąd to nie błąd.

    > zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    Najlepszy hotel jest u rodziny. ;)

    --
    Pozdor Myjk