  • 1. Data: 2012-09-10 10:20:28
    Temat: poznań - paryż
    Od: Przemysław Backiel <p...@b...NIE.com.pl>

    Witam,

    jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?

    jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki

    zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    --
    icek

  • 2. Data: 2012-09-10 10:26:24
    Temat: Re: poznań - paryż
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Backiel nabazgrał(a):

    > jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?

    Na Berlin, Frankfurt i Paryż, przynajmniej ja tak jechałem.

    > jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki

    Nie pamiętam ale na 100% są bramki, można jechać bocznymi ale nie polecam bo
    jedzie się 2 x dłużej.

    > zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    Tani w samym centrum jest F1 ale czy to cię zadowoli i czy są miejsca to już
    sam sprawdź.

  • 3. Data: 2012-09-10 11:44:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Sep 2012 10:20:28 +0200, Przemysław Backiel

    > jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?

    Przez niemca :P

    > jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki

    Są bramki, tanio nie wychodzi... choć jedzie się szybko.

    Tu http://www.viamichelin.pl/ możesz zaplanować podróż, podaje też koszty.
    W zeszłym roku jechałem w Alpy Francuskie i wyszło około 35 zł różnicy w
    stosunku do tego co podawała strona. Np. nie była policzona jedna bramka na
    naszej A2, ale to dlatego, że jakoś niedawno otworzyli odcinek. We Francji
    też zabrakło jednej bramki. Ogólnie jednak taki błąd to nie błąd.

    > zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    Najlepszy hotel jest u rodziny. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-09-10 12:27:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-09-10 10:20, Przemysław Backiel pisze:
    > Witam,
    >
    > jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?
    >
    > jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki
    >
    > zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    Przez Niemcy i Belgie (przejscie chyba nazywalo sie Achen).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-09-10 12:36:55
    Od: Przemysław Backiel <p...@b...NIE.com.pl>

    W dniu 2012-09-10 12:27, Grzegorz Prędki pisze:

    > Przez Niemcy i Belgie (przejscie chyba nazywalo sie Achen).
    >
    > Pozdrawiam
    to jasne juz wszystko

    to jak z noclegiem? ktoś ma coś fajnego?

    rodziny brak :-)

    --
    icek

  • 6. Data: 2012-09-10 12:43:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Backiel nabazgrał(a):

    > to jak z noclegiem? ktoś ma coś fajnego?

    Czytałeś mojego posta ?? podałem ci hotel.

  • 7. Data: 2012-09-10 12:47:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Backiel nabazgrał(a):

    > to jak z noclegiem? ktoś ma coś fajnego?

    http://www.etaphotel.com/fr/hotel-2597-ibis-budget-p
    aris-porte-de-montmartre-ex-etap-hotel/index.shtml

    Taniej to tylko namiot :) jest fajne miejsce 2km od metra :)

  • 8. Data: 2012-09-10 18:24:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemysław Backiel"
    grup dyskusyjnych:k2k7sc$qma$...@n...telbank.pl...
    > Witam,
    >
    > jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?

    Najlepiej to prosto na zachód.

    > jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki

    Więcej niż w Polsce.
    Bramki.

    > zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    Formuła 1?
    Każda.

  • 9. Data: 2012-09-10 20:29:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 10-09-2012 o 18:24:18 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Formuła 1?

    Na kilka "Etapów" i "F1" - stwierdzam, że sieć Etap zdecydywanie lepsza -
    ceny w zasadzie te same. Jeśli ma być taniej to lepiej "pod" Paryżem

    TG

  • 10. Data: 2012-09-10 23:24:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na kilka "Etapów" i "F1" - stwierdzam, że sieć Etap zdecydywanie lepsza

    Bez dwóch zdań, ale droższa.