  • 31. Data: 2013-09-11 14:43:46
    Temat: Re: [prawne] Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 Sep 2013 21:04:46 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > http://img855.imageshack.us/img855/2884/49zm.jpg
    > http://img46.imageshack.us/img46/1355/pusc.jpg
    > Żeby było zgodnie z wątkiem to w wydechach będzie trzeba odbudować
    > komory-wyglądają na puste tuby,nawet sprzęgła nie będzie słychać.

    Fajny youngtimer, będziesz miał co robić zimą :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 32. Data: 2013-09-11 19:55:37
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-11 14:43, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 10 Sep 2013 21:04:46 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Fajny youngtimer, będziesz miał co robić zimą :)

    Do zimy mam zamiar uruchomić,wał już mam namierzony,inne potrzebne graty
    już jadą.Fajne są takie starszawe sprzęty,kupę gratów można za grosze
    wyrwać na ebayu:-)

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2013-09-11 22:41:25
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2013-09-09 15:03, Adam Wysocki pisze:
    > Zapytałem już na pl.soc.prawo, ale zapytam i Was.

    Bądź dorosły i ponoś konsekwencje za swoje postępowanie. W praktyce
    pomiar głośności wygląda tak:

    Aspirat na Samuraja:
    -dowodzik
    Motocyklista
    - swojego nie masz?
    A na S
    - dawaj
    - za co ?
    A n S
    za głośne wydechy

    następnie jedziesz na stację diagnostyczną płacisz 20 zł za każdą
    'niezgodność' i cieszysz się że dwa tłumiki to zaledwie jedna niezgodność..
    kolejnym twoim krokiem jest jazda do wydziału komunikacji i odbiór
    dowodu który milicja przyśle tam z czasem bliżej nieznanym
    . oczywiście jesteś hardkorem i załatwiasz to wszystko tymże motocyklem
    który notabene powinieneś wozić na lawecie.

    i wszyscy są szczęśliwi , komandor ma wyniki a ty.... ty, no cóż, kogo
    ty obchodzisz czy jesteś zadowolony czy nie

  • 34. Data: 2013-09-12 09:42:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-11, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Do zimy mam zamiar uruchomić,wał już mam namierzony,inne potrzebne graty
    > już jadą.Fajne są takie starszawe sprzęty,kupę gratów można za grosze
    > wyrwać na ebayu:-)

    Ale to co? To Ducati ma silnik od KHI czy jak? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2013-09-12 10:36:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-12 09:42, AZ pisze:

    > Ale to co? To Ducati ma silnik od KHI czy jak? ;-)

    Prawie,tylko brak trzeciej panewki:-)

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 36. Data: 2013-09-12 13:58:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-11 22:41, WIADRO pisze:

    > Bądź dorosły i ponoś konsekwencje za swoje postępowanie. W praktyce
    > pomiar głośności wygląda tak:
    >
    > Aspirat na Samuraja:
    > -dowodzik
    > Motocyklista
    > - swojego nie masz?
    > A na S
    > - dawaj
    > - za co ?
    > A n S
    > za głośne wydechy

    Może to też wyglądać tak:

    -Dokumenty poproszę.
    -Proszę bardzo, przeskrobałem coś?
    -Nie, nie, to tylko rutynowa kontrola. Fajne ma pan te lusterka,
    poprawiają pole widzenia?
    -Jasne, niech Pan usiądzie i się przekona.
    -Ok, dziękuję, szerokiej drogi.

    No ale do tego to trzeba mieć wydech że się tak wyrażę - fabryczny.

    --
    MN

  • 37. Data: 2013-09-12 14:20:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > -Ok, dziękuję, szerokiej drogi.
    >
    > No ale do tego to trzeba mieć wydech że się tak wyrażę - fabryczny.

    No. A mogl zabic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2013-09-13 22:26:39
    Od: lucky6.81lucky <lucky6.81@_NOSPAM_o2.pl>

    Jest takie prawo aby uzyc takiego uzadzenia to trzeba byc w otwartej
    przestrzeni. W poblizu 1 kilometra w okolo motocykla niemoze byc nic.
    Takie uzadzenie jest w terenie zabudowanym nieprawidlowe, dzwiek sie
    odbija od budynkow i jest wtedy falszywy odczyt, wygralem ta sprawe w
    sadzie z wybebeszonym i obcietym tlumnikiem w Yamaha Fazer 600. Tak w
    razie jak by ktos chcial wiedziec. Jeden kilometr w kazda strone od
    motocykla :) 3ymcie sie.

  • 39. Data: 2013-09-13 22:45:50
    Temat: Re: [prawne] Niemo?liwy pomiar g?o?no?ci wydechu
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-13 22:26, lucky6.81lucky pisze:
> [...]
    > sadzie z wybebeszonym i obcietym tlumnikiem w Yamaha Fazer 600. Tak w
    > razie jak by ktos chcial wiedziec. Jeden kilometr w kazda strone od

    Wcale się nie dziwię,nie ma takiego urządzenia jak tłumnik.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 40. Data: 2013-09-14 00:25:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-13 22:45, Monster pisze:
    > nie ma takiego urządzenia jak tłumnik.

    Nie znasz się. Skoro jest hampel i takżesamo pedało, to może być również
    tłumnik. Młot to młot...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl