  • 1. Data: 2009-03-14 15:39:52
    Temat: predkosci pendrive'a /USB/
    Od: "Artur Halaczkiewicz" <a...@g...com>

    Bardzo dziwna rzecz - moze macie pomysl dlaczego:
    Pen drive ScanDisk 8GB. Zapisuje na niego pliki z PC#1 z predkoscia ponad
    10MB/s. Z PC#2 - ledwo siega 1.5MB/s. OK - moze na tym #2 nie ma obslugi USB
    2 /choc jest na pewno/ ale teraz dzieje sie taki numer: pecety sa w sieci, z
    PC #2 widac udostepnione katalogi na PC#1 i jezeli z tych udostepnionych
    katalogow przegrywam plik na ScanDiska to mam tez predkosc 1.5MB/s!!! Jezeli
    te same pliki przegrywam na dysk lokany PC#1 to mam predkosc okolo 9MB/s
    /siec 100Mbit/. Przegrywanie plikow lokalnie na PC#2 - predkosc jak dysku
    okolo 30MB/s. Jezlie przegram pliki z PC#2 na PC#1 i z PC#1 te same pliki na
    pendrive mam predkosc 10MB/s. Poddaje sie :( Jakies sugestie?
    Oba PC WinXP. Myslalem ze moze NOD cos sprawdza w trakcie - wiec go
    wylaczylem - te same objawy!!!

    --
    arturh

    +----------------------------------+
    | www.txt2dots.com |
    | To create inscription or logo |
    | using small elements like |
    | coins, LEDs, matches etc. |
    +----------------------------------+

  • 2. Data: 2009-03-14 18:55:49
    Temat: Re: predkosci pendrive'a /USB/
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Halaczkiewicz" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:gpgj47$r4l$1@news.wp.pl...
    > Bardzo dziwna rzecz - moze macie pomysl dlaczego:

    Mamy, USB i jego prędkość obciązają mocno procesor czyli prędkośc tranferu
    zalezy od wydajności procesora.

  • 3. Data: 2009-03-14 19:33:43
    Od: "Artur Halaczkiewicz" <a...@g...com>

    ziwna rzecz - moze macie pomysl dlaczego:

    > Mamy, USB i jego prędkość obciązają mocno procesor czyli prędkośc tranferu
    > zalezy od wydajności procesora.

    Hmm. Akurat ten PC#2 czyli ten co wolniej zapisuje jest znaaaacznie szybszy
    od tego PC#1 :(
    Wiec to nie to :(

    --
    arturh

    +----------------------------------+

  • 4. Data: 2009-03-16 21:00:10
    Od: "Artur Halaczkiewicz" <a...@g...com>

    [ciach]

    naprawde nie macie zadnej idei?

    --
    arturh

    +----------------------------------+

  • 5. Data: 2009-03-18 00:59:30
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 22:00:10 +0100, Artur Halaczkiewicz napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > naprawde nie macie zadnej idei?

    A czym sprawdzasz te prędkości?
    Proponuję zabić explorer.exe i wtedy zrobić te testy jeszcze raz w
    programie, którego używasz. Na pewno będzie różnica:)

    --
    pozdrawiam, pioruns