    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: procedura tworzenia program w
    Date: Tue, 21 Feb 2012 23:21:49 +0100
    <jhoql7$kq0$1@inews.gazeta.pl> <jhr1lj$ub3$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@4...com>
    <4f414c67$0$2374$c3e8da3$47a2c32d@news.astraweb.com>
    <c...@4...com>
    <jht6ai$1ip$1@inews.gazeta.pl> <jhthug$tib$1@mx1.internetia.pl>
    <jhtk1u$f91$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <jhuege$cep$1@inews.gazeta.pl> <ji13jt$4bp$1@inews.gazeta.pl>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Ale pthread_cond_timedwait nie jest po to, żeby odmierzać czas!

    To po co w takim razie jest tam czas jako argument? I po co w ogóle istnieje
    ta funkcja, skoro jest pthread_cond_wait?
    Po prostu chciałem użyć pthread_cond_timedwait zgodnie z jej przeznaczeniem:
    poczekaj na zdarzenie lub upływ czasu. I w moich warunkach - nie mogę.

    > Większa ilość wątków nie oznacza większej komplikacji - te wątki są
    > zresztą bardzo proste. A ponieważ - zwłaszcza jeśli się martwisz o
    > komplikację programu - masz to schowane za warstwą abstrakcji, to nie
    > robi to żadnej różnicy

    Do czasu, gdy nie pojawia się błąd - być może w zupełnie innej części,
    którego nie mogę wypatrzeć - wtedy nie mogę sobie na ślepo przyjąć
    założenia, że inne części, działające w innych wątkach są OK - w ramach
    szukania przyczyny błędu muszę zajrzeć także do nich. To, że zostało to
    schowane za warstwą abstrakcji wiele nie zmienia.