  • Data: 2012-02-18 09:46:22
    Temat: Re: procedura tworzenia programów
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/02/2012 04:27, A.L. wrote:

    > Qrde, a ja pracuje w firmie a nie ejstem studentem, i wiem jak sie
    > oglada kazdego dolara i jaka jest zajebista procedure jak sie chce
    > kogos zatrudnic.

    Co to ma do rzeczy? Do programowania w parach nie zatrudnia się
    dodatkowych ludzi.

    > Wiec prosze mi tu nie opowiqdac dyrdymolow o "programowaniu parami".
    > Takie cos mozliew byloby w zaawansowanym socjalizmie, ale z tym
    > systemem dawno sie, mam nadzieje, pozegnalismy.

    Jest również możliwe i skuteczne w przedsiębiorstwach działających w
    kapitaliźmie.

    > A jak dwoch bedzie
    > pracowac nad tym samym, to na ogol jeden bedzie zasuwal a drugi bedzie
    > sie opierdalal.

    Na jakiej podstawie kolega tak uważa?

    > Zwlaszca ze parca programisty, jako myslowa, jest
    > jednooosobowa.

    Myślową pracę nierzadko wykonuje się razem z innymi.

    > A co na ten temat mowia "gurus"?... A gu...wno mnie to obchodzi

    No cóż, są tacy, których tyle samo obchodzi, co na ten temat uważa kolega.