    From: " M.M." <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: procedura tworzenia programów
    Date: Sun, 19 Feb 2012 21:21:39 +0000 (UTC)

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

    > Ale to ma się nijak do histroi o wspolnym podnoszeniu
    > mebla. To wszystko 'pokazywanie że się ominęło śmiecia'.
    > Tego nie kwestionuję. Chciałem tylko zobaczyć przykład
    > z programowania odpowiadający historii o wspolnym
    > podnoszeniu mebla.
    >
    > Masz taki, czy jednak analogia była nietrafiona?
    Jak nietrafiona, przeciez mowie o zwyklej rzeczy.

    Podciaga sie pod to kazda sytuacja gdy trzeba szybko
    cos zrobic. Jesli robia to dwie osoby, to jedna poda
    szybciej rozwiazanie niz druga, a druga ma szanse
    szybciej zweryfikowac slusznosc rozwiazania.

    Nigdy Ci sie nie zdarzylo ze kazde 15 minut zwloki powodowalo
    jakies ryzyko? Mnie sie zdarzylo ze przedwczesnie zainstalowany
    system uniemozliwil normalny powrot do domu 300 ludziom (i
    nie tylko). Poziom wkurwienia klienta rosl wykladniczo, klient
    znal 30 innych klientow i mogl smrodu narobic. Kazde 15 minut
    przy usuwaniu usterki bylo na wage zlota. Jestes pewny ze jeden
    programista tak samo podola jak para przy takim stresie?