    From: "Yab" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: program zwalniajacy polaczenie ?
    Date: Wed, 26 Nov 2003 00:24:16 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@to94.internetdsl.tpnet.pl

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Jakub Pietroń naskrobal na scianie:

    > Witam.
    > Poszukuje programu ktory umozliwylby mi ZWOLNIENIE lacza
    > internetowego na komputerze klienta.
    > Tzn. chodzi o cos takiego:
    > Mam neostrade 512 download 128 upload
    > Chce zrobic cos takiego, zeby predkosc sciagania ograniczyc np. do
    > 3kb/sec a wysylania do 2kb/sec. I na dodatek wszystko to musi wykonac
    > jakis program windowsoski :)

    A ja bym cie prosil zebys uzyl mocy googla i zadal mu odpowiednie
    pytanie.....

    Boze co za smieci musze czytac.
    A ja bym chcial zeby mi jakas kobieta w tej chwili masowala plecy i poila
    czyms zimnym z bombelkami. I wszystko to musi obslugiwac 1 kobieta, choc
    niekoniecznie ;)

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,