  • 1. Data: 2003-11-25 23:01:03
    Temat: program zwalniajacy polaczenie ?
    Od: "Jakub Pietroń" <u...@o...pl>

    Witam.
    Poszukuje programu ktory umozliwylby mi ZWOLNIENIE lacza internetowego na
    komputerze klienta.
    Tzn. chodzi o cos takiego:
    Mam neostrade 512 download 128 upload
    Chce zrobic cos takiego, zeby predkosc sciagania ograniczyc np. do 3kb/sec a
    wysylania do 2kb/sec. I na dodatek wszystko to musi wykonac jakis program
    windowsoski :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-25 23:24:16
    Temat: Re: program zwalniajacy polaczenie ?
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Jakub Pietroń naskrobal na scianie:

> [...]
    > Chce zrobic cos takiego, zeby predkosc sciagania ograniczyc np. do
    > 3kb/sec a wysylania do 2kb/sec. I na dodatek wszystko to musi wykonac

    A ja bym cie prosil zebys uzyl mocy googla i zadal mu odpowiednie
    pytanie.....

    Boze co za smieci musze czytac.
    A ja bym chcial zeby mi jakas kobieta w tej chwili masowala plecy i poila
    czyms zimnym z bombelkami. I wszystko to musi obslugiwac 1 kobieta, choc
    niekoniecznie ;)

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 3. Data: 2003-11-26 10:09:57
    Od: "Boels" <r...@w...TO_WYWAL.pl>

    > A ja bym cie prosil zebys uzyl mocy googla i zadal mu
    odpowiednie
    > pytanie.....
    Tyle pisaniny zamiast napisać np. Netlimiter czy Bandwidth
    Controller

    > Boze co za smieci musze czytac.
    Nie musisz. Raz że demokracja jest a dwa że newsa ściąga dopiero
    pokliknięciu topicu

    A to już NTG. Proponuje bloq założyć.

    Boels

  • 4. Data: 2003-11-26 16:20:20
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Boels <r...@w...TO_WYWAL.pl> w artykule
    <news:bq1u8m$2mp$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:
    > Tyle pisaniny zamiast napisać np. Netlimiter czy Bandwidth
    > Controller

    W ten sposób zamiast odesłać we właściwe miejsce (news:pl.comp.networking)
    pomagasz zadawać następne pytania nie na temat.

    > Nie musisz. Raz że demokracja jest a dwa że newsa ściąga dopiero
    > pokliknięciu topicu

    Demokracja w Usenecie? Gdzieś o tym pisali?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 5. Data: 2003-11-26 21:29:38
    Od: Arkadiusz Chochowski <z...@i...pl>

    Jakub Pietroń wrote:

    > Chce zrobic cos takiego, zeby predkosc sciagania ograniczyc np. do 3kb/sec
    > a wysylania do 2kb/sec. I na dodatek wszystko to musi wykonac jakis
    > program windowsoski :)
    Tu daja linki to jakichs programow
    http://sierp.net/faq/#samoograniczenie

    pozdrawiam
    --
    Arkadiusz Chochowski | "Everything should be made as simple as
    z...@i...pl | possible, but not simpler" - Albi

  • 6. Data: 2003-11-26 23:38:37
    Od: hahah <h...@H...ahaha>

    RANY GDZIE JEST MODERATOR?

  • 7. Data: 2003-11-27 00:56:57
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako hahah <h...@H...ahaha> w artykule
    <news:3FC5397C.8499F074@Hahah.ahaha> pisze:
    > RANY GDZIE JEST MODERATOR?
    >
    > "Jakub Pietroń" wrote:

    No właśnie? Piękna deklaracja kodowania:
    odpowiadanie nad cytowanym tekstem poprzednika, nadużywanie dużych
    liter...

    Wracaj do Kaczych Dołów, niedołęgo.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Lepiej nic się nie odzywać i udawać głupiego,

  • 8. Data: 2003-11-27 15:02:09
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Wed, 26 Nov 2003 11:09:57 +0100, Boels wrote:

    > Nie musisz. Raz że demokracja jest a dwa że newsa ściąga dopiero
    > pokliknięciu topicu

    Bzdura*.

    Pzd.
    Rafał
    * nie każdy, zależy od ustawień. Mój Pan pomimo stałego dostępu do netu,
    najpierw zasysa wszystko - tak jest znacznie szybciej i chyba mniej
    obciąża i łącze moje i innych.

  • 9. Data: 2003-11-27 17:22:27
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

> [...]
    > wysylania do 2kb/sec. I na dodatek wszystko to musi wykonac jakis program

    www.netlimiter.com

    mozesz zarowno ograniczyc pojedyncze programy, jak i cale pasmo na danym
    komputerze (overall).

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /