  • Data: 2014-09-02 17:19:36
    Temat: Re: promo na oleje w Tesco
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > Czyli jakie wnioski z tego? Bo przecież chyba nie możesz
    > powiedzieć że Castrol Edge to już szczyt szczytów w rankingu
    > olejów?

    Nie wiem czy szczyt. Nie znam się na olejach. Znam się na promocjach.
    Wnioski takie, że leję ten 5W40, ktory uda mi się kupić taniej.
    Chwilowo nie było Mobila to kupiłem Castrola Edge po 100zł za 4L

    > Druga sprawa jest taka że chyba nie trzeba się szarpać na jakieś
    > najlepsze oleje skoro rocznie w raczej spokojnej jeździe robi się
    > do 10000 km?, silnik wolnossący, nie tuningowany

    Tak uważam, ponieważ przejechałem na Mobil 15W40 golfem mk2
    214 tyś kilometrów i silnik nie wykazuje oznak jakiegoś strasznego
    zużycia ani zabrudzenia. Dwa razy ściągałem głowicę i ze trzy razy
    sprawdzałem szczelność cylindrów i nadal jest nieźle.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.