  • 1. Data: 2014-08-30 13:09:27
    Temat: promo na oleje w Tesco
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mobil 4L 10W40 - 62zł
    Lotos 5L 15W40 - 39zł

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 2. Data: 2014-08-30 13:19:28
    Temat: Re: promo na oleje w Tesco
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 13:09:27 +0200, PiteR napisał(a):

    > Lotos 5L 15W40 - 39zł

    Kurka, jakbym wiedział to za 50 bym Orlena nie kupował... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2014-08-30 13:44:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Saturday, August 30, 2014, 1:09:27 PM, you wrote:

    > Mobil 4L 10W40 - 62zł
    > Lotos 5L 15W40 - 39zł

    Chyba na tej grupie będzie mało ludzi jeżdżących kaszlakami,
    kredensami czy Poldkami...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-08-30 14:47:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Chyba na tej grupie będzie mało ludzi jeżdżących kaszlakami,
    > kredensami czy Poldkami...

    Idealne oleje na 1 rozruch i docieranie dynamiczne :)

    Lewis

  • 5. Data: 2014-08-30 15:41:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-30 14:47, Lewis pisze:

    > Idealne oleje na 1 rozruch i docieranie dynamiczne :)

    A do jazdy to już nie? Co w nich złego, cena nie taka jaka powinna aby
    uważać olej za "dobry"?

  • 6. Data: 2014-08-30 16:09:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-30 15:41, Trybun pisze:

    > A do jazdy to już nie? Co w nich złego, cena nie taka jaka powinna aby
    > uważać olej za "dobry"?

    15W40 to na 99% mineralny - kto leje dziś taki olej do w miarę
    normalnego samochodu?
    10W40 to już raczej półsyntetyk i można by wlać do większości prostych
    wozideł

    Lewis

  • 7. Data: 2014-08-30 16:30:07
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-30 16:09, Lewis pisze:

    > 15W40 to na 99% mineralny - kto leje dziś taki olej do w miarę
    > normalnego samochodu?
    > 10W40 to już raczej półsyntetyk i można by wlać do większości prostych
    > wozideł

    Jeju, przecie już po marnych 15000 km przebiegu prawie każdy producent
    zaleca wymianę oleju. A więc po co komu jakiś super lepki (i jak
    rozumiem zarazem drogi) olej do takiego auta?
    I pytanie jako do fachowca - parę dni temu wymieniłem olej w benzynowcu
    (auto 6letnie z gazem)- Castrol Magnatec 10W40, Taki mi polecił
    sprzedawca w sklepie. Czy to dobry wybór? Dodam że kosztował 94zł za 4
    litry.

  • 8. Data: 2014-08-30 19:04:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > Castrol Magnatec 10W40, Taki mi polecił sprzedawca w sklepie. Czy
    > to dobry wybór? Dodam że kosztował 94zł za 4 litry.

    W Biedronie był miesiac temu Castrol Magnatec 5W40 C3 4L po 50zł.
    Widziałem jak się panu odsunęły drzwi. Pół podłogi zajmował w Dukato.
    To chyba dobry ;)

    Ja wyznawca Mobila tym razem wlałem Castrol Edge 5W40 bo taki właśnie
    był tańszy, który to rzekomo przypala się i zapycha silnik nagarem
    (co uważam ża bujdę na resorach) no i pierwsze wrażenia są takie

    Silnik 200kkm stał się cichszy, efekt świeżego oleju pozostał dłużej
    niż dwa dni.

  • 9. Data: 2014-08-30 19:20:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 16:09:53 +0200, Lewis napisał(a):

    > 15W40 to na 99% mineralny - kto leje dziś taki olej do w miarę
    > normalnego samochodu?

    Ja. Ale mineralny 5w30 ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2014-08-30 20:26:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 13:44:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Chyba na tej grupie będzie mało ludzi jeżdżących kaszlakami,
    > kredensami czy Poldkami..

    Zdarzają się :P

    --
    Pozdrawiam,