    From: DK <c...@W...wroclaw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: prośba o sprawdzenie przez GTS
    Date: Mon, 24 Sep 2012 23:05:53 +0200

    Użytkownik crazy bejbi napisał:
    > możecie mi sprawdzić z sieci GTS hosta:
    >
    > www.centrum24.pl
    >
    > u mnie umiera przez GTS, z innych sieci działa. Może mi ktoś to
    > potwierdzić ?

    Hehe, a ja byłem przekonany, że to bank mnie zablokował i nawet
    napisałem prośbę o odblokowanie ;)
    Co ciekawe mam /21 rozgłaszane pod własnym AS i tylko na jednej podsieci
    /24 nie działa. Nie pomagało wypychanie ruchu innym łączem (nie przez
    GTS), widać tak czy inaczej wraca GTSem, tego nie sprawdziłem.

    Pozdrawiam
    Darek