  • Data: 2010-03-05 19:20:19
    Temat: Re: prosba -oblukac R6 trzeba-kozienice
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hmrjo6$jgi$...@m...internetia.pl...
    > I po tym jak ktoś pojedzie, obejrzy i Ci powie, że kupować to kupisz?

    Ale tu chyba nie chodzi o zakup, tylko sprawdzenie mniej-wiecej, no nie?

    > Nie bardzo rozumiem takie prośby, jak dla mnie to idiotyczne.

    Taka sytuacja - jestem z okolic Zielonej Gory i jechalem w okolice Krakowa
    ogladac maszyne (dla siebie). Na zdjeciach byla czerwona, na miejscu okazalo
    sie, ze jest niebieska. Koles sie tlumaczyl, ze to ten sam model i rok i w
    ogole wszystko jest ok. Ogolnie sranie w banie.

    Gdyby nie to, ze ogladalem ta maszyne przy okazji wycieczki, a nie odwrotnie
    to bym sie wkurzyl i zalowal, ze nie poprosilem kogos z precla o "oblukanie
    sprzeta".

    > Nawet jak jest kilkaset km do miejsca zakupu to i tak wszystko trzeba
    > załatwić osobiście.

    Wiadomo, ale nie trzeba fatygowac sie do ewidentnych oszustow. Proste?

    --
    pzdr:
    Ivam