  • 21. Data: 2012-10-25 23:54:27
    Temat: Re: wentyle [było: proste zaworki]
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 14:11:25 +0200, pwz napisał(a):

    > Oczywiście miałem na myśli całe wentyle, nie same zaworki 8-)
    > U oponiarza 1 szt. to około 16 zł (jeżeli w ogóle ma nowe), w sklepie
    > kupuję w tej cenie (albo prawie w tej cenie) komplet nowych, nawet z
    > kolorowymi kapturkami itp.
    > Ponawiam zatem pytanie: jakiej długości wentyle powinienem kupić do gumy
    > 185X65/R15 (zwykłe stalowe felgi, jeśli to ma znaczenie)?

    Nie ma tak że "zwykłe, stalowe felgi" - długość zależy od tego ile go
    potrzebujesz między dziurą w tej feldze, a miejscem gdzie jesteś skłonny
    sięgać żeby pompować koła.
    Zależy od tego co to za felga - weź miarkę, zmierz ile wystają obecne,
    dolicz z 1cm i kup.
    Kupisz za długie - będą zawadzać o kołpak, kupisz za krótkie to będzie
    ciężko sięgnąć pompką.

  • 22. Data: 2012-10-26 02:36:30
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    Najczesciej, gdy felga stalowa i jest kolpak stosuje sie zawor o symbolu
    TR414, gdy nie ma kolpaka lub jest maly, nie pokrywajacy calej felgi uzywa
    sie TR413 (jest krotszy). Jest jeszcze TR415, ale to do felg z samochodow
    dostawczych, i bardzo dlugi TR418. Jest jeszcze kilka rozmiarow innych, np.
    do taczek :), skuterow etc, ale w samochodach osobowych uzywa sie
    powyzszych. A poza tym, jak juz przedpiscy podawali, zawor jest tani i nie
    nalezy na nim oszczedzac, a tym bardziej obrazac gumiarza, przynoszac swoje
    z allegro, bo zaoszczedze kilka zlotych
    I jeszcze uwaga dla trola - zawor gumowy jest jednorazowy, nie uzywa sie
    uzywek

    pozdr

    Mac

  • 23. Data: 2012-10-26 06:30:00
    Temat: Re: wentyle [by?o: proste zaworki]
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-10-26 02:36, Maciek pisze:
> [...]
    > sie TR413 (jest krotszy). Jest jeszcze TR415, ale to do felg z samochodow
    (...)

    Uprzejmie dziękuję za instrukcję :-)
    pwz

  • 24. Data: 2012-10-31 16:51:07
    Temat: Re: proste zaworki
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 25 Oct 2012 10:54:23 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >(jak pytam o cenę, macha ręką...). No bo jesli kosztuje złotówkę a on i tak wkręca i
    wykręca...

    dokładnie tyle kosztuje i to w detalu (ostatnio kupowałem)

  • 25. Data: 2012-10-31 19:59:45
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ze stołecznego, a co? Tutaj są takie ceny. A w warsztatach, w których jest
    > taniej, wentyli nie ma albo nie mam pewności, że są nieprzechodzone.

    Przestań pisać bzdury, albo zacznij jeździć do wulkanizatorów, a nie jakichś
    szamanów.
    Nie spotkałem się, żeby wulkanizator nie miał nowych zaworów na stanie. Na
    ogół jest to koszt 5-6 zł za sztukę. W Warszawie.
    W różnych miejscach. Jeśli trafiłbym do zakładu, w którym krzyknęliby 16zł
    za jeden wentyl, to obśmiałbym gościa i wyszedł.

    Łatki i ciężarki też klienci sami sobie kupują i przynoszą?

    Daj adres, niech ludzie wiedzą, gdzie golą frajerów...

  • 26. Data: 2012-10-31 20:37:18
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-10-25 13:48, J.F pisze:

    > No, ja tam nie wymienialem, ale ostatnio mi jeden pekl.
    >
    > Wiec jak ktos nie lubi zmieniac kola w nocy w blocie to niech pomysli co
    > tansze - wentylki czy assistance :-)

    assistance
    bo obsługuje tez inne rzeczy oprócz wentylków.

  • 27. Data: 2012-11-01 09:46:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 31 Oct 2012 19:59:45 +0100, Iksiński
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    >Łatki i ciężarki też klienci sami sobie kupują i przynoszą?

    Niedawno niektórzy pisali że za te do alufelg, przyklejane,
    wulkanizator kazał im płacić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2012-11-01 18:35:52
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Niedawno niektórzy pisali że za te do alufelg, przyklejane,
    > wulkanizator kazał im płacić.

    Poza usługą? Wyważenie 50zł + 4 ciężarki 20zł?
    Ciekawe dlaczego nie podają adresów tych firm...