    From: ddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: prowadnica 90cm - jaka
    Date: Mon, 1 Aug 2016 06:12:16 +0200

    W dniu 31.07.2016 o 23:33, Michał Baszyński pisze:

    > jak kiedyś miałem taki problem to po prostu przesunąłem oś obrotu
    > platformy do tyłu o 2 czy 3 cm - po pierwsze odsunęło ją od klapy, po
    > drugie zwiększyło kąt odchylenia.

    niestety tu nie jest kwestia kilku cm, pacjent to Vito - klapa zaczyna
    się tuż nad hakiem, do tego otwiera się cała wysokość na górnym zawiasie
    - bez pochylania to trzeba by rowery odsunąć o ok. 80cm do tyłu

    Drugą opcją jest przerobienie tak kanapy 3-osobowej, żeby się pochylała
    do przodu - dostęp do bagażnika byłby od środka. Teraz rozkłada się do
    tyłu (jak wersalka) lub pochyla się cała razem z siedziskiem (wtedy i
    tak nie ma dostępu do bagażnika

    Łukasz