  • 1. Data: 2016-07-31 20:51:45
    Temat: prowadnica 90cm - jaka
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    temat trochę związany z grupą:
    Mam bagażnik na 4 rowery na hak. Kupiłem inne auto - busa z klapą
    podnoszoną do góry - niestety w tym aucie sam uchył bagażnika rowerowego
    nie wystarcza i nie otworzę klapy. Bagażnik wysuwany kosztuje grubo
    ponad 2000zł ( https://www.youtube.com/watch?v=jSNm_EClioo ) - za mój
    dałem 800zł, dlatego też szukam prowadnic które zamontowałbym na moim
    bagażniku, na nie podstawki na rowery i na postoju mógłbym wysunąć
    rowery do tyłu (coś jak na powyższym filmiku tyle że na płasko). Ma ktoś
    pomysł skąd wziąć prowadnice z udźwigiem powiedzmy 80kg? pewnie
    występuje to w jakiejś maszynie, itp. (coś jak meblowe, tylko z dużym
    udźwigiem, montowane najlepiej na płasko i do zastosowań na zewnątrz)
    Może ktoś kojarzy i podpowie coś w stylu 'kup sobie bagażnik od syreny,
    tam masz fajne prowadnice, a jak na pole jeździliśmy to w pięciu
    siedzieliśmy i się nie urwało' ;)

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-07-31 22:10:52
    Temat: Re: prowadnica 90cm - jaka
    Od: laisar <k...@o...pl>

    http://www.meble.pl/p38382,prowadnica-kulkowa-dz7957
    -0016-100wysuw-dl-40-64cm-udzwig-150kg.html

  • 3. Data: 2016-07-31 22:12:23
    Od: laisar <k...@o...pl>

    http://aifo.pl/komponenty/komponenty-oferta/PR/PR-T/
    PR-M-45

  • 4. Data: 2016-07-31 23:33:34
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-07-31 o 20:51, ddddddddd pisze:
> [...]
    > Mam bagażnik na 4 rowery na hak. Kupiłem inne auto - busa z klapą
    > podnoszoną do góry - niestety w tym aucie sam uchył bagażnika rowerowego

    jak kiedyś miałem taki problem to po prostu przesunąłem oś obrotu
    platformy do tyłu o 2 czy 3 cm - po pierwsze odsunęło ją od klapy, po
    drugie zwiększyło kąt odchylenia.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2016-08-01 06:08:54
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 22:10, laisar pisze:
    > http://www.meble.pl/p38382,prowadnica-kulkowa-dz7957
    -0016-100wysuw-dl-40-64cm-udzwig-150kg.html

    takie meblowe mogą bez problemu pracować na zewnątrz? ta z drugiego
    linka za słaba (udźwig minimalny przyjmuję 15x4=60kg, dobrze by było
    min. 80kg)

    Łukasz

  • 6. Data: 2016-08-01 06:12:16
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 23:33, Michał Baszyński pisze:

    > jak kiedyś miałem taki problem to po prostu przesunąłem oś obrotu
    > platformy do tyłu o 2 czy 3 cm - po pierwsze odsunęło ją od klapy, po
    > drugie zwiększyło kąt odchylenia.

    niestety tu nie jest kwestia kilku cm, pacjent to Vito - klapa zaczyna
    się tuż nad hakiem, do tego otwiera się cała wysokość na górnym zawiasie
    - bez pochylania to trzeba by rowery odsunąć o ok. 80cm do tyłu

    Drugą opcją jest przerobienie tak kanapy 3-osobowej, żeby się pochylała
    do przodu - dostęp do bagażnika byłby od środka. Teraz rozkłada się do
    tyłu (jak wersalka) lub pochyla się cała razem z siedziskiem (wtedy i
    tak nie ma dostępu do bagażnika

    Łukasz

  • 7. Data: 2016-08-01 20:30:02
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > niestety tu nie jest kwestia kilku cm, pacjent to Vito - klapa zaczyna
    > się tuż nad hakiem, do tego otwiera się cała wysokość na górnym zawiasie
    > - bez pochylania to trzeba by rowery odsunąć o ok. 80cm do tyłu

    Pytam z ciekawosci, ktory rocznik tego Vito? Mozna kupic cos w sensownym
    stanie?
    pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2016-08-02 06:31:24
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 20:30, adam pisze:

    > Pytam z ciekawosci, ktory rocznik tego Vito? Mozna kupic cos w sensownym
    > stanie?
    > pzdr
    > Adam

    2005. W sensownym stanie... moim zdaniem jest sensowny (bo blacha,
    silnik i skrzynia ok), chociaż wymaga kilku poprawek, ale w zasadzie w
    cenie zwykłej osobówki kupiłem westfalie (dodatkowe dwa spania na
    piętrze, taki kompromis między kamperem którego użyjesz kilka razy w
    roku, a busem, którym pojedziesz do pracy), całkiem fajnie wyposażona, z
    automatem i 3-litrowym dieslem. Z minusów to miał spotkanie z sarną i
    przednie elementy są wymienione w kolorze, ale mają inny odcień (tego
    pewnie nigdy nie zrobię, bo na tym najmniej mi zależy); brakuje tu i tam
    spinek do plastików, tapicerka chyba nigdy nie była prana itp.

    Łukasz

  • 9. Data: 2016-08-02 11:05:02
    Temat: ot: vito
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > cenie zwykłej osobówki kupiłem westfalie (dodatkowe dwa spania na
    > piętrze, taki kompromis między kamperem którego użyjesz kilka razy w

    wlasnie poszukalem - to jest to czego mi potrzeba. Vito gnije tak jak
    inne mercedesy czy moze ocynkowany jest?

  • 10. Data: 2016-08-02 12:53:08
    Temat: Re: ot: vito
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.08.2016 o 11:05, sirapacz pisze:

    > wlasnie poszukalem - to jest to czego mi potrzeba. Vito gnije tak jak
    > inne mercedesy czy moze ocynkowany jest?

    ponoć gnije, ale w tym nie mam oznak więc albo zrobiony, albo nie każdy
    gnije

    z wesfalii to popularniejsze są VW - ja wziąłem vitka bo dodatkowo
    podobał mi się silnik (3.0CDI 204KM) z automatem

    Łukasz