    From: PN <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: przechowywanie / parkowanie
    Date: Wed, 04 May 2011 19:45:28 +0200

    W dniu 2011-05-04 18:35, Wojtek Sobociński pisze:

    > hehe, ja tak samo :)

    Ja tam nie wiem jak u Was, u mnie kradną wszystko, ostatnio nawet 5l
    worek żwirku dla kota zniknął po spuszczeniu z oka na 30 sekund( czas
    potrzebny do zamknięcia samochodu i przejścia 10 m z podwórka). Więc
    motór chyba tym bardziej ukradną. Ale chyba nie ma wyjścia. Tylko, że
    teraz przez Was zwątpiłem czy mi potrzebny jest motocykl czy może jednak
    bardziej skuterek ...