    From: "rad" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przedmuch
    Date: Tue, 15 Jun 2010 08:48:16 +0200

    > przedmuch do filtra powietrza moze byc jedna tylko droga - przez zawory
    > dolotowe.
    > zdjecie glowicy, wymiana uszczelki pod lgowica,planowanie i zrobienie
    > zaworow.

    A zawsze wydawło mi się, że przedmuch będzie od odmy z miski olejowej do
    filtra, bo z reguły taki jest "obwód" . Teza ta jest poparta doświadczeniem
    (moim własnym) z 4 samochodów, w których takie cos miało miejsce. Miało, bo
    jakoś tak się składa, że każde auto którym jeżdżę miało sporo powyżej 150tys
    km przebiegu. Chyba ,że VW ma taką fajną konstrukcje, iż "odpowietrza" do
    filtra z pod dekla zaworów, a odpowietrzenie z skrzyni korbowej idzie " w
    atmosfere" :)

    Pozdrawiam
    Rad