eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzegrzanie silnika, czy groźne w skutkach.. › Re: przegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 25 Sep 2012 13:32:14 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <S...@n...softax.com.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:15.0) Gecko/20120829 Thunderbird/15.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..
    References: <k3pjse$f5d$1@node2.news.atman.pl> <k3pvre$cf0$2@node2.news.atman.pl>
    <k3q7c0$hhi$1@node1.news.atman.pl> <5060e020$1@news.home.net.pl>
    <k3rpbf$210v$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <k3rpbf$210v$1@news2.ipartners.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <g...@b...softax.pl>
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: bozon2.n.softax.com.pl
    X-Trace: 1348574401 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 83.238.10.48:46212
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2020
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466718
    [ ukryj nagłówki ]

    On 09/25/2012 10:17 AM, Jakub Witkowski wrote:
    > W dniu 2012-09-25 00:35, v...@i...pl pisze:
    >> W dniu 2012-09-24 20:04, Albercik pisze:
    >>> Zastanawiam się czy czasem przyczyną nie całej tej imprezy nie był mój
    >>> błąd podczas ostatniej dolewki płynu.. Już od jakiegoś czasu ubywało mi
    >>> płynu, tak co dwa.. trzy miesiące dolewałem z pół litra. Tak było też
    >>
    >> Po tych wszystkich opisach - zalatwiles glowice na 99%.
    >
    > Niewykluczone, ale stawiam, że raczej ubywało tą obudową termostatu,
    > tylko wcześniej była szczelina, a potem pękło
    > od nadmiaru płynu. Przecież olej ma czysty, jakby poszła głowica to by
    > raczej był majonez.
    >

    Czasem (zależy od silnika, miejsca uszkodzenia uszczeliki itd) jest
    odwrotnie -- olej czysty, za to w płynie chłodzącym syf.

    pzdr
    \SK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: