    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przeniesienie numeru TP -> Era domowa
    Date: Mon, 17 Aug 2009 23:08:11 +0200

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ac5370a1-7ea5-406e-af18-694f09e6fbe3@o6g2000yqj
    .googlegroups.com...

    >Ja potrzebuje komfortowo rozmawiac, a moja kobieta tym bardziej.
    >Potrafi przegadac ponad godzine a w voipie bywalo tak że w tym czasie
    >zrywalo z 6 razy polaczenie mimo ze siedzialem sobie jednoczesnie na

    Widzisz - najwieksza zaleta stacjonarnych numerow w Erze jest mozliwosc
    taniego dodzwonienia sie *do Ciebie*.
    Do dzwonienie do innych sa naprawde duzo lepsze oferty - ze wspomne o 2:
    1. Play Fresh - za 15 zl w ciagu miesiaca dostajesz 300 minut ( 5 godzin)
    polaczen na numery stacjonarne (wszystkie) i komorki Playa. Gadasz
    komfortowo (a w kazdym razie nie mniej komfortowo niz z Ery Domowej - toc to
    przeciez tez GSM). Do innych sieci komorkowych w Polsce masz po 29 groszy za
    minute. Placisz praktycznie tyle ile chcesz - gdyz juz 5 zl wystarcza na rok
    aktywnosci konta na polaczenai wychodzace (pakiety minut na stacjonarne i
    Play przepadaja jednak po miesiacu).

    2. Tak-Tak i usluga "Godzina za grosze" - za 29 groszy gadasz przez godzine
    z wszystkimi numerami stacjonarnymi. Optymalna kwota doladowanai to 50 zl /
    3 miesiace. Jesli dzwonisz glownie na numery stacjonarne, to naprawde w tej
    ofercie mozesz gadac i gadac - nawet jak Ci naliczy te 29 groszy ze dwa czy
    trzy razy za duzo (jak ostatnio grupowicze sie zalili) to i tak masz gadanie
    jak za darmoche. Oplata cykliczna za usluge to bodajze 3 zl / m-c.

    Tak wiec najbardziej optymalnym rozwiazaniem jest IMHO jeden nuumer
    "przychodzacy" a do dzwonienia wychodzacego Fresh lub Tak-Tak.
    Jesli dzwonisz po stacjonarnych w Unii, to cos tam w tej Erze Domowej jest
    OIDP - tego akurat w najlepszych ofertach prepaidowych GSM nie ma....

    Pamietaj tez, ze - jesli chodzi Ci o jakosc - to wprawdzie polaczenia
    wychodzace w Erze Domowej sa normalnej GSMowej jakosci, to jednak czesto
    zdarzaja sie sytuacje, ze telefon - mimo iz jest zalogowany w sieci -
    zachowuje si ejakby byl poza zasiegiem i nie mozna sie dodzwonic.

    Pozdrawiam
    SDD