  • Data: 2010-01-05 21:02:32
    Temat: Re: przetwornice impulsowe 220->12, gdzie?
    Od: grg12 <g...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

    kj pisze:
    > Witam, poszukuje miejsca w ktorym moglbym zakupic przetwornice
    > impulsowe z napiecia 220V na 12V, do wykorzystaniu w urzadzeniu
    > wlasnej roboty. Wydajnosc pradowa musialaby byc na poziomie okolo 3A.
    > Czy ktos moze polecic jakies miejsce, gdzie moznaby nabyc takie cuda?
    > Pomijamy allegro, bo bedzie pozniej potrzebna wieksza ilosc...
    >
    > dziekuje, pozdrawiam,
    > KJ

    Zależy co oznacza "większa ilość" :) Zajrzyj na www.pollin.de dział
    "Stromversorgung". Do produkcji raczej się nie nada bo z tego co
    zrozumiałem sprzedają końcówki magazynowe/resztki po likwidowanych
    przedsiębiorstwach itp. Za to ceny na niektóre rzeczy mają na poziomie
    "nawet jakbym miał za darmo części nie opłacało by się tego robić".
    Pozdrawiam
    GRG