  • Data: 2010-06-26 23:26:47
    Temat: Re: przetwornice - jakiej mocy zakupic do osobowki?
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-06-2010 22:59, friday pisze:
    > Witam. Prosze o porade - jaka przetwornice warto zastosowac do osobowki?
    > Widzialem ze sa wersje podlaczane pod akumulator i pod zapalniczke.
    > Jakie urzadzenia stosujecie u siebie i co mozna pod nie max podlaczyc?
    >
    > Pozdr.
    > f.

    mam jakies chinskie gowno z allegro z napisem max 150W. podlaczylem
    zasilacz od laptopa o mocy 75W i przez 10 minut wszystko dzialalo (tylko
    zasilacz 'burczal') a potem padl chyba bezpiecznik od zapalniczki i na
    tym sie skonczylo. 'chyba' bo jeszcze tego nie sprawdzalem, ale pradu w
    gniazdku nie ma a zapalniczka od razu odskakuje (jakby sie od razu
    nagrzala). tak wiec rewelacji bym sie nie spodziewal. auto: opel vectra.