    From: "Marcin" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przyczyna złego działania klimy
    Date: Sat, 12 Jun 2010 15:23:34 +0200

    news:huu6dg.5qs.0@poczta.onet.pl...
    > "Lukas" <q...@o...pl> wrote in message
    >
    > Prze spec z niego skoro na podstawie samego ciśnienia był w stanie
    > ocenić że brakuje 200gram a nie 100 lub 150 :-)
    >
    > Poza tym - u mnie w toyocie camry normalne ciśnienie w czasie pracy
    > (mam nadzieję że mierzył w czasie pracy klimy?) to 0.2 MPa, czyli 2 bary.
    >
    > Cały czynnik u mnie w toyocie ważył 850g, czyli według tego pana
    > brakowało Ci prawie 1/4 czynnika... Ciekawe jak to stwierdził? :-)

    > Istotna jest różnica temperatur pomiędzy temperaturą na zewnatrz
    > samochodu a temperaturą wylatującą z otworów wentylacyjnych.
> [...]

    O nasz dyzurny spec od klimy sie odezwal ....
    To ze u ciebie w camry masz 2 bary nie znaczy ze u kolegi tez ma byc bary
    to ze u ciebie wchodzi 850 gram nie oznacza ze kolega grupowz tez ma taki
    uklad ...
    aktualnie np w nowych avensisach wchodzi cale 550 gr !! i ubztek 200 to
    bardyo duzo ....

    1. Pytanie jakie to auto ma nasz grupowicz ...
    2.Moze jakas charakterystyczna usterka dla danego modelu ..