  • 11. Data: 2013-05-15 07:56:39
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 14, 2013 4:23:01 PM UTC-4, StaM wrote:
    > <>On 14 Maj, 22:10, Polak Catholic <s...@i...pl> wrote:
    >

    > <> W dniu 2013-05-14 22:02, T...@s...in.the.world
    >
    > pisze:
    >
    > < > A moze oni faktycznie maja takie idiotyczne procedury - kto je
    >
    > ukladal?

    > Jacy obywatele takie panstwo.

    "Narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".

    Son

  • 12. Data: 2013-05-15 07:58:44
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 14, 2013 4:41:47 PM UTC-4, T...@s...in.the.world wrote:

    > E, slaby koment. Na przyszlosc prosze o cos bardziej merytorycznego.

    Powinien napisac o wspanialym narodzie, za slawnym "ojcem stanu".

    Slon

  • 13. Data: 2013-05-15 08:10:59
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 14, 2013 4:58:37 PM UTC-4, animka wrote:

    > Po co zgłaszać? Było, minęło fotki zrobiłeś.
    >
    > A za bramami teraz proste chłopy prawdopodobnie ze wsi ściągnięci, więc
    >
    > trzeba było się jak najszybciej z uśmiechem, pożegnaniem (i fotkami)
    >
    > oddalić, a nie prowadzić dyskusje, których oni nie rozumieją.

    Uszy po sobie, morde w kubel i spierdalac, oraz cieszyc sie, ze nie pobili.

    Slon

  • 14. Data: 2013-05-15 08:13:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 14, 2013 11:43:01 PM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > jaki dobry spolegliwy obywatel...

    Jak wikszosc baranow na tej grupie, nie wylaczajac ciebie.

    Slon

  • 15. Data: 2013-05-15 10:49:28
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ws.atman.pl...

    >No, tak to ja moge w jakims zagranicznym policyjnym kraju robic, ale nie we
    >wlasnym kraju. Gdzie na nich podatki place.

    1. Oni też płacą. Być może "na Ciebie"
    2. Działają z mocy ustawy którą stworzyli wybrańcy narodu. Widocznie naród
    nie chce abyś robił zdjęcia Belwederu ;)

  • 16. Data: 2013-05-15 12:32:42
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 15-05-2013 10:49, TujChusk pisze:
> [...]
    > 2. Działają z mocy ustawy którą stworzyli wybrańcy narodu. Widocznie
    > naród nie chce abyś robił zdjęcia Belwederu ;)
    W dodatku gdyby się okazało, że jednak zamierzasz wysadzić Belweder, to
    byłaby kicha że nie zareagowali i wielkie oburzenie całej Polski jakie
    to mamy kiepskie służby.

  • 17. Data: 2013-05-15 14:06:46
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-14 22:41, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, slaby koment. Na przyszlosc prosze o cos bardziej merytorycznego.

    Prosze bardzo. Zyjesz w takim kraju, gdzie nic normalnie nie działa.
    Zadłuzenie - maksymalne, przerost administracji - 10 wiecej niz z PRL
    mimo komuterów, ale trzeba dla rodziny i znajomych krolika znalezc etat.
    Kazdy przetarg to przekret, ZUS - bankrut, Sł. Zdr - bankrut, kolej -
    bankrut, przemysł - brak, gospodarka oparta na hiper marketach i
    przenosnych montowniach samochodow. Wybudować autostrady sie nie da
    nawet za nieswoje pieniadze, a jak juz kawalek sie uda, to 2 razy drozej
    niz w w miare normalnym kraju, metro - żenada po kilkunastu latach
    budowy. Nie wydobywa sie wegla, ktory jest, chce sie wydobywac gaz,
    ktorego nie ma, kolej - śmiech. Oddano za bezcen (korupcyjnie) wszystko
    co przynosilo albo moglo przynosic dochod. Stadion - najdroższy na
    swiecie wybudowany na prywatnym terenie z dachem ze szmaty.
    Można tak bez konca. To nie jest kraj dla ludzi. Blisko 3 mln
    wypowiedzialo sie spi....lajac z Zielonej wyspy rp. Reszta z powodu
    roznych uwarunkowan zmuszona jest tu zyc i uczestniczyc w tej zenadzie,
    a nawet ja legitymizujac. Howgh.
    Pozdr.J.

  • 18. Data: 2013-05-15 14:21:49
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-15 14:06, Polak Catholic pisze:

    Chociaż z grubsza się zgadzam, to muszę zaprotestować w paru punktach...

    > bankrut, przemysł - brak,
    no bez jaj...

    > gospodarka oparta na hiper marketach i

    a czy wiesz, że największym eksporterem (nie pamiętam czy w ogóle, czy
    żywności) jest Tesco?

    > przenosnych montowniach samochodow. Wybudować autostrady sie nie da
    > nawet za nieswoje pieniadze, a jak juz kawalek sie uda, to 2 razy drozej
    > niz w w miare normalnym kraju,

    ... żeby tylko 2 ;)
    2x, to w por. z Austrią, gdzie autobany przebija się tunelami przez Alpy
    i estakadami przez doliny ;)

    metro - żenada po kilkunastu latach
    > budowy. Nie wydobywa sie wegla, ktory jest, chce sie wydobywac gaz,

    > ktorego nie ma, kolej - śmiech. Oddano za bezcen (korupcyjnie) wszystko
    > co przynosilo albo moglo przynosic dochod.

    No bo taki był układ magdalenkowy. Za tyle kupiliśmy sobie "wolność". Po
    to, żeby za moment sprzedać ją za drugie tyle (oczywiście wędrujące do
    kieszeni tych samych sitw) Unii.

    > roznych uwarunkowan zmuszona jest tu zyc i uczestniczyc w tej zenadzie,
    > a nawet ja legitymizujac. Howgh.

    A TAKIEGO !!!
    Nigdy w życiu!
    Nie głosowałem na żadną z partii będących kiedykolwiek u koryta.

    Ale nie po to wymyślono demokrację, żeby dało się w niej coś zmienić
    metodami demokratycznymi. To tak, jakby Stwórca stworzył człowieka z
    przyciskiem "zabij mnie" umieszczonym z tyłu głowy.

    To gówno trzeba rozwalić siłą. Poczynając od pojedynczych pachołków.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 19. Data: 2013-05-15 15:41:00
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 14:21, zgred wrote:
    > W dniu 2013-05-15 14:06, Polak Catholic pisze:
    >
    > Chociaż z grubsza się zgadzam, to muszę zaprotestować w paru punktach...

    > no bez jaj...

    nawet bez jaj produkujemy półprodukty, glownie na eksport

    reszte importujemy

    wymien ile modeli smaochodow na naszych drogach to polska mysl techniczna?

    itd...

    importujemy telewizory, komputery, telefony, tkaniny, ciuchy, itd.

    zen.aspx

  • 20. Data: 2013-05-15 15:54:00

    W dniu 15-05-2013 15:41, hiki o! pisze:

    > nawet bez jaj produkujemy półprodukty, glownie na eksport
    >
    > reszte importujemy
    >
    > wymien ile modeli smaochodow na naszych drogach to polska mysl
    > techniczna?
    Clio