eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: Andrzej <a...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przykład praktyczny :)
    Followup-To: pl.internet.polip
    Date: Sun, 06 Mar 2011 23:05:56 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <il10g2$1g4$1@news.task.gda.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <il0r8p$l2u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: laptop.v6.pingwin.eu.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1299449154 1540 2001:6a0:1a2::2 (6 Mar 2011 22:05:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Mar 2011 22:05:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/4.4.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94116
    [ ukryj nagłówki ]

    crazy bejbi wrote:

    > W dniu 2011-03-04 21:32, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:
    >
    > To mały przykład praktyczny (realny):
    >
    > Właśnie mi zadzwonił jeden z administratorów, że padł nam modem
    > kablowy (100Mbps), którym dostarczamy internet do jednego z bloków.
    > Pad był ok. godz. 20.00. Modem sprawdzony, nie działa (zapala się
    > gaśnie itd, wymieniony zasilacz itd). I co teraz? Bo takich połączeń
    > mamy bardzo mało i akurat _takiego_ modemu nie mamy na zapas. Jest

    [...]

    Cóż - Twój biznes, Twoje ryzyko. Użytkownika końcowego nie powinno
    interesować czy masz zapas czy nie. Robiąc biznes powinieneś kalkulować
    czy bardziej opłaca się trzymać zapasowy sprzęt czy utracić część
    wpływów, czy może mieć umowę z dystrybutorem sprzętu tak, aby Ci trzymał
    go na półce i w 4 godz. dostarczał czy martwić się o to samemu. Poza tym
    brak unifikacji sprzętu to proszenie się o problemy.

    Oczywiście utrata całego miesięcznego abonamentu za przerwę nawet
    kilkunastogodzinną to raczej zły pomysł ale użytkownik nie powinien
    musieć płacić przynajmniej za okres w którym usługa nie była dostępna.


    Pozdrawiam,
    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: