eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-07 13:28:02
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-07 12:13, crazy bejbi pisze:
    > W dniu 2011-03-07 09:33, Icek pisze:
    >
    >> polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
    >> pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.
    >
    > oczywiście - u mnie też, tylko, że co innego naprawiać w sensie wymienić
    > sprzęt, a co innego naprawiać w sensie - zmienić zupełnie dojście do
    > budynku.
    >
    >> 37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak
    >
    > dokładnie tak ! 37 osób to dużo w jednym bloku. Tylko naprawę można
    > robić, ale nie przebudować sieć i podłączać np. radio w północy :)
    > wymiana połączenia z samego rana następnego dnia (nawet gdyby to była
    > niedziela - ale jest dzień)

    tak jak pisałem to kwestia naprawdę bardzo indywidualna.


    Ja staram się tylko uświadomić, że w mojej ocenie awaryjność w 90%
    zależy od operatora a sytuacje nieprzewidywalne są w mniejszości.






    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: