    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Mon, 28 Oct 2013 17:14:13 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Nawet przyjmując tak absurdalny punkt widzenia, ze sami regulujemy ruch,
    > nie ma zadnych ograniczen predkosci itp to i tak jestesmy w punkcie gdzie:
    > jedzie kilka pojazdów jedna predkoscia,

    Pozostaje pytanie czy aby jadą jedną prędkością, bo ten z przodu postanowił
    sobie stworzyć korek.

    > Dzis znowu dziwna sytuacja: jade jakies 65 km na godzine ulica
    >wyprzedza mnie.
    > Znowu jechałem za wolno dla miszcza?

    Chyba nie masz wątpliwości?
    65 to dobra prędkość, ale tylko na strefę zamieszkania, gdzie chodników nie
    ma.....

    > Mimo wszystko nie sprowadze dyskusji do rozlazłego jechałem szybko, droga
    > była ładna a widocznosc dośc dobra.
    > Ja lubie konkrety.

    Raczej wolisz liczyć zamiast myśleć.
    Ale możesz sobie to nazywać jak chcesz.

    > Pisałem - wyłączajac dwupasmówki.

    Ale ja pisałem praktycznie TYLKO o dwupasmówkach, tyle że nie raczyłeś
    zrozumieć co czytasz.

    > Nic mi sie nie myli. to tobie pomyliły sie dwupasmowe drogi z sytuacjami o
    > ktorych ja pisze.

    Nic mi się nie pomyliło, to Tobie się myli miasto z wąskimi drogami.
    Nie każde miasto to Luboń.

    > Jak przeczytasz o czym ja pisałem

    O pierdołach jak zwykle.
    A już na pewno bez związku z tezą na którą odpowiadałeś.

    > Skoro znasz droge przy faktory, to wiesz, ze to zadna dwupasmówka nie
    > jest.

    Jasne.
    I co w związku z tym?
    Można tam jechać wolniej niż się da?
    Tylko po co?

    > Tak. moj kapeluszniczy swiat jest jednoczesnie realnym swiatem.

    Problem właśnie tym, że to co jest realne dla kapeluszników, jest
    ograniczeniem umysłowym tych kapeluszników właśnie.
    Ja wierzę, że Wam świat się jawi jako nieustanne zagrożenie, naciśnięcie
    gazu również.
    Z (Twojego) punktu widzenia rowerzysty może naprawdę 50 km/h to jakakolwiek
    prędkość.

    Tyle że nie ma to nic wspólnego ze światem realnym i normalnym ruchem.

    > Nie.

    Tak.
    Jak masz inaczej, to zmień drogi dojazdu i po kłopocie.